تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش‌آموزان پژوهشگر دشتستان تجليل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۲۰ق.ظ)
دانش‌آموزان پژوهشگر دشتستان تجليل شدند در آييني با حضور مسئولان، دانش‌آموزان پژوهشگر شهرستان دشتستان تجليل شدند
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس اداره آموزش‌وپرورش دشتستان در آيين تجليل از پژوهشگران دانش‌آموزي دشتستان گفت: آموزش‌وپرورش از نهادهاي مهم و تأثيرگذار در جامعه به شمار مي‌رود و توجه به زيرساخت‌هاي آموزش‌وپرورش بايد موردتوجه و تأکيد قرار گيرد.
سيد حسن لواساني فرد افزود: سوق دادن جوانان و نوجوانان دانش‌آموز به سمت فعاليت‌هاي پژوهشي و تحقيقاتي موردتوجه و تأکيد قرار دارد و تاکنون در اين راستا اقدامات ارزشمندي انجام شده است.
وي با تأکيد بر لزوم گسترش فعاليت‌هاي پژوهشي در مدارس عنوان کرد: دانش‌آموزان مي‌توانند با يک برنامه‌ريزي مدون و منظم و استفاده بهتر از زمان لازمه پيشرفت علمي خود را مهيا کنند.
فرماندار دشتستان نيز اظهار کرد: انسان موجودي اجتماعي است و براي جامعه خود انتظارات و آرماني‌هاي بالايي دارد که مهم‌ترين رکن اين آرمان‌ها و اهداف، شکوفايي، رشد و توسعه و بالندگي است.
ارسلان زارع گفت: دست يافتن جامعه به مراحل ترقي بشري به همه شاخص‌هاي کيفيت زندگي اجتماعي با حفظ حقوق آيندگان، حفظ محيط‌زيست و منابع زيرزميني، طبيعت و فضاي سبز ميسر مي‌شود.
وي تصريح کرد: کيفيت بخشيدن به امور تعليم و تربيت مورد تأکيد قرار دارد و اگر پژوهش در مدارس نهادينه شود به اهداف خود در اين زمينه مي‌رسيم.
گفتني است، در اين آيين از دانش‌آموزان پژوهشگر دشتستان تجليل شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 247]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن