تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806667655




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هنرمند، باید داری خط سیر مشخصی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رحیم نوروزی در گفت و گو با پانا: هنرمند، باید داری خط سیر مشخصی باشد خبرگزاری پانا: رحیم نوروزی،گفت: شخصیت پردازی از ویژگی های بارز انوشیروان ارجمند بود و تمام زندگی ارجمند کار هنری اش بود.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۶ آذر ساعت 14:24

خبرگزاری پانا+

رحیم نوروزی، از بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون، در گفت و گو با پانا، ضمن ابراز تأسف از اعلام خبر درگذشت انوشیروان ارجمند، گفت: من هم به نوبه خودم به جامعه هنری، سینما، تئاتر و مخاطبین آثار وی رسانه تسلیت می گویم.

این روزها، روزهای خزان جامعه هنری است/سه سال در تئاتر با ارجمند هم کار بودم

نوروزی با اشاره به این که این روزها خبرهای بد و غم انگیز اندوه بار زیادی به جامعه هنری ایران می رسد اظهار داشت: این روزها خزان در جامعه هنری ما افتاده است و همین طور می چیند و چند سالی است این اتفاق پی در پی می افتد و بزرگان هنر را از ما می گیرد.

بازیگر نقش آخن آتون در مجموعه یوسف پیامبر (ع)، پیرامون همکاری هایش با انوشیروان ارجمند، ادامه داد: سه سال تجربه همکاری با ایشان در حوزه تئاتر را داشتم و وی از کسانی بود که کار برایش بی نهایت مهم بود و با توجه به این که ما یک کار مناسبتی را کار می کردیم که شاید زیاد جنبه های دراماتیک و هنری نداشت، ولی تحت هیچ عنوان در کار کم نمی گذاشت و کم فروشی نمی کرد.

رحیم نوروزی ادامه داد: انوشیروان ارجمند، به بهترین نحو کار می کرد و همیشه به من می گفت که من حتی در پروژه های فیلمبرداری، همه حرکات بدن را در منزل تمرین می کنم که در این مورد اعضای خانواده وی می توانند صحبت کنند و راحت تر بتوانند توضیح بدهند.

وی خاطر نشان کرد: شاید این روزها کمتر جوانی است که در خانه کار بکند و همه روی صحنه تکست و متن می خواهند و این امر اصلاً خوشحال کننده نیست.

شخصیت پردازی از ویژگی های بارز انوشیروان ارجمند بود/تمام زندگی ارجمند کار هنری اش بود

وی،‌طراحی شخصیت و شخصیت پردازی را از ویژگی های بارز انوشیروان ارجمند دانسته و ضمن ابراز انتقاد از دیده نشدن و به چشم نیامدن بازیگران خوب، خاطر نشان کرد: وی برای شخصیتش طراحی های متفاوت و چشم گیری انجام می داد و آنقدر خوب که بود دیده نمی شد.

نوروزی، مهم بودن و پر اهمیت جلوه دادن کار را یکی دیگر از ویژگی های بارز انوشیروان ارجمند دانسته و ادامه داد: کار وی برایش بی نهایت بود و نشان داد که تمام زندگی اش کار است.

این هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون کشور، در همین راستا ادامه داد: یک هنرمند موفق کسی است که تمام حواسش معطوف به یک هدف است و تمام کوشش خود را به کار می گیرد که چیزی این هدف را خدشه دار نکند.

هنرمند، باید داری خط سیر مشخصی باشد/بدانیم که فرصت کم است

وی در ادامه این گفتگو، اظهار داشت: یک هنرمند، باید داری خط سیر مشخصی باشد و حیطه کار خود را مشخص کند و در هر کاری حضور پیدا نکند و انوشیروان ارجمند در کارهای شاخصی حضور داشت و حضور در آثار شاخص یکی از رموز ماندگاری وی در اذهان مردم است.

رحیم نوروزی با اشاره به این که در حوزه تئاتر با انوشیروان ارجمند همکاری داشته است، اظهار داشت: دیروز در صحنه ایستاده بودم و با خودم می گفتم دیگر انوش ارجمند نیست و او، تنها در آثاری که از خود به جای گذاشت جاودانه شد.

این هنرمند حوزه تئاتر، سینما و تلویزیون،‌ فرصت ارائه را برای هنرمندان بسیار محدود دانسته و خاطر نشان کرد: فرصتمان خیلی کم است و باید بدانیم که دنیا ظرف محدودی است که برای خلق، برای ساختن و برای زیستن فرصت محدودی به ما می دهد.

نوروزی ادامه داد: فرصت برای برای در کنار خانواده بودن کم است، و نباید روزهای این عمر کوتاه را، با بغض، حسادت، خودخواهی، زیاده خواهی، عصبیت و تنش بیالاییم.

در ترویج اخلاق مداری در آثار هنری بکوشیم/هر بازیگر یک رسانه مستقل است

این هنرمند کشورمان که طی سالیان متمادی از آغازین روزهای دهه هفتاد، در بیش از سی مجموعه تلویزیونی و نه فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است، گفت: باید بدانیم که مرگ، به صغیر و کبیر رحم نمی کند و امروز باید از خود بپرسیم که چرا برای غرض ورزی ها و برای این که به یکدیگر حرف حالی بکنیم، تلاش زیادی می کنیم.

بازیگر فیلم های سینمایی فلس سیاه، آسمان هشتم، یک گزارش واقعی، دوزخ، برزخ، بهشت، قلب های عاشق، تب و شکلات، احیای اخلاق مداری در حوزه فرهنگ را یکی از ضروریات جامعه هنوری امروز دانسته و خاطر نشان کرد: باید در ترویج اخلاق مداری در آثار هنری بکوشیم و بنیان های فرهنگی را که مروج اخلاق مداری بود، احیا کنیم.

وی ضمن تقدیر از حضور پایاپای رسانه در کنار هنرمندان، هر هنرمند را یک رسانه مستقل دانسته و خاطر نشان کرد: رغبتی به بلند حرف زدن ندارم و می دانم که رسانه واسطه است و خود بازیگر نیز یک رسانه است و روی صحنه باید حرفی بزند.

از بگو و مگوهای حاشیه ای بپرهیزیم و کنش مند عمل کنیم

این بازیگر کشورمان، با اشاره به این که گفتن ها و گفتن ها و بگو و مگوهای حاشیه ای خیلی از اصول را به هم می زند، ادامه داد: کمی باید از حیطه سخن گفتن فراتر رفت و اندکی بیاندیشیم که چقدر حرف می زنیم؛ من دارم عمل می کنم، گفتن و بگو مگوهای حاشیه ای همه چیز را بر هم می زند.

نوروزی در پایان این گفتگو، تئاتر را عین زندگی دانسته و خاطر نشان کرد: مردم باید در زندگی کنش مند عمل کنند و هر کس بکوشد که در دایره زندگی خود گام بردارد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن