تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804103630




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ونیز همسایه غربی تا هتل مجلل مغربی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ونیز همسایه غربی تا هتل مجلل مغربی


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۲۴ آذر ۱۳۹۳.بدل ونیز در قلب خاورمیانه/ نخستین مدرسه دخترانه در ایران/اهانت داعش به مسجد امام علی/جدیدترین پهپاد به غنیمت گرفته شده توسط داعش/پادشاهی با ۱۰۰۰ نوه/کوچکترین زائر امام حسین و ... بدل ونیز در قلب خاورمیانه

بدل ونیز در قلب خاورمیانه

یکی از نکات کمتر شناخته شده در عراق امروزی، محلی است که به عنوان تالاب فرات شناخته می شود. این منطقه که چندین برابر ونیز است از 5000 سال پیش، محل زندگی انسان ها بوده و میزبانی نیم میلیون نفر را می کرده است. مردم این منطقه، بیشتر به نام باتلاق نشین ها شناخته می شوند و خانه های آنها روی جزیره های کوچکی ساخته شده است. جنس همه خانه ها از نی است و بدون استفاده از چوب یا هیچ وسیله دیگری مانند میخ، ساخته شده اند. طبق آنچه گفته می شود افراد بومی منطقه می توانند در 3 ساعت،یک خانه را به طور کامل بسازند و تحویل دهند. مردم این منطقه، سال ها با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم کرده اند. آنها فشارهای صدام، دیکتاتور جنایتکار عراق، را تحمل کردند، اما در همه این سالها سنت های دیرینه خود از جمله ماهی گیری و زندگی روی باتلاق را فراموش نکرده اند.

بدل ونیز در قلب خاورمیانه

صدام در طول حکومت خود چندین بار منطقه تالاب را خشک کرد تا مردم بومی دچار مشکل شوند، اما این روزها با تشکیل حکومت جدید، بخش عمده ای از زمین ها بار دیگر زیر آب رفته و خانه ها شناور گشته اند. البته در سال های سختی، از جمعیت این منطقه به شدت کاسته شده است و نزدیک به 200 هزار تن در آن سکونت دارند.
بیشتر...

کوچک ترین زائر امام حسین(ع)

کوچکترین زائر امام حسین(ع)

یک مادر جوان ایرانی که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی عازم کربلا بود در میانه راه، دچار درد زایمان شد و پس از ساعتی، فرزند خود را در بیمارستان الزهراء کربلا به دنیا آورد.
کوچکترین زائر امام حسین(ع)

دکتر غزوان ریاض، مدیر بیمارستان الزهراء (س) در کربلا گفت: ‌خانم ام البنین، زائر 28 ساله ایرانی، در حال پیاده روی برای شرکت در مراسم اربعین امام حسین(ع) به سوی حرم مطهر حضرت سیدالشهداء(ع) بود که احساس درد کرد و بعد از مراجعه به این بیمارستان و انجام آزمایش‌های اولیه، بیدرنگ به بخش زایمان منتقل شد و به صورت طبیعی زایمان کرد. غزوان ریاض ادامه داد: این خانم ایرانی مولود خود را که دختر بود به دنیا آورد و نامش را زهرا گذاشت. به گفته وی، یک روز پس از تولد نوزاد، مادر جوان با اصرار از بیمارستان مرخص شد و در حالی که او و نوزادش در سلامتی کامل بودند به پیاده روی خود برای رسیدن به حرم های مطهر حضرت امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) ادامه داد.
بیشتر...

نخستین مدرسه دخترانه در ایران

اولین مدرسه دخترانه در ایران

بیشتر...

مجوز فروش دختران سوری در ریاض

مجوز فروش دختران سوری در ریاض

این سند افشا شده از وزارت کشور عربستان نشان می دهد که این وزارتخانه به اتباع خود در لبنان اجازه داده است ،دختران یتیم سوریه ای را برای بهره برداری جنسی خرید و فروش کنند.
مجوز فروش دختران سوری در ریاض

مطابق این سند، وزارت کشور عربستان به یک مرکز نگهداری از ایتام در لبنان تاسیس کرده، اجازه داده است که دختران سوری زیر سن قانونی را بدون ثبت در ادارات دولتی به ازدواج درآورند. مجوز ازدواج با دختران خردسال سوریه ای یتیم از طرف  عبدالعزیز بن علی الثوینی معاون امور حقوقی وزیر کشور سعودی مهر و امضاء شده  و رونوشت آن برای وزارت امور خارجه و سفارت آن کشور در لبنان نیز فرستاده شده است. افشای این سند و صدور مجوز برای مرکز به اصطلاح حمایت از ایتام  عربستانی در لبنان، نشان می دهد که  خریداران و فروشندگان دختران خردسال سوری، عربستانی هستند. کودکان دختر سوری که قرار است به ازدواج درآیند به قیمت 500 دلار خریداری می شوند. بر پایه برخی گزارش های خبری این در حالی است که بیشتر این ازدواج ها بیش از یک ماه دوام نمی آورد و فقط برای بهره برداری موقت جنسی است. روزنامه عربستانی المرصد حدود یک ماه پیش از رونق بازار این ازدواج های سری میان عربستان و اردوگاه آوارگان سوری در اردن خبر داده بود.به نوشته این روزنامه این پدیده در حال گسترش است و نگرانی اداره امور آوارگان عربستان را در پی داشته است.
بیشتر...

اهانت داعش به مسجد امام علی (ع)
تعدادی از عناصر وابسته به گروه تروریستی داعش با حمله به مسجد امام علی علیه السلام در شهر مراوی در جنوب فیلیپین سعی کردند این مسجد را با خاک یکسان کنند.در این حمله تروریستی که همسایگان مسجد، ارتش و پلیس شاهد آن بودند، حدود 100 قفسه چوبی و اسناد و مدارک بایگانی و مجلدات قرآن کریم از بین رفته و سوزانده شده‌اند. عامل این جنایت اولو ماکارایا یحیی رهبر داعش در فیلیپین بوده که قبلاً اظهار داشته دشمن مهلک او شیعیان هستند. بسیاری از فعالان شیعه در کشور فیلیپین در لیست داعشی‌ها و مورد تهدید به ترور قرار گرفته‌اند.
بیشتر...

جدیدترین پهپاد به غنیمت گرفته شده توسط داعش

جدیدترین پهپاد به غنیمت گرفته شده توسط داعش

این پهپاد توسط نیروهای پیشمرگه در منطقه سعدیه به غنیمت گرفته شده است.
بیشتر...

پادشاهی با 1000 نوه!

پادشاهی با 1000 نوه!

«سوبوزا»ی دوم، پادشاه کشور فقیر سوازیلند در قاره آفریقا تا پیش از مرگ، 70همسر و 1000 نوه از خود به یادگار گذاشت. «سوبوزا»ی دوم از سال 1967 میلادی به سمت پادشاهی کشور سوازیلند منصوب شد و 82 سال پادشاه این کشور بود. مردم سوازیلند وی را با اشتیاق فراوان به‌ عنوان پادشاه خود برگزیدند و او نیز اغلب با پوشش‌های عجیب نظیر پوست پلنگ، پر پرندگان و لُنگ در انظار عمومی ظاهر می‌شد.سوبوزا از طرفداران جدی چند همسری بود به‌ طوری که گفته می‌شود وی بیش از 70 همسر داشته است. به دلیل اینکه اطلاعات دقیقی از تعداد فرزندان وی در دست نیست، برخی منابع تعداد فرزندان او را بین 67 تا 210 نفر اعلام می‌کنند اما منابع رسمی سوازیلند تعداد فرزندان او را 210 نفر اعلام کرده‌اند که 180 نفر از آن‌ها پس از تولد زنده ماندند. نقل‌قول‌ها حاکیست سوبوزای دوم تا پیش از مرگ خود 1000 نوه داشته است. پس از مرگ وی، «مسواتی سوم» در سن 18 سالگی بر تخت سلطنت نشست. وی نیز راه پدرش را ادامه داده به طوری که تا سال 2011 میلادی 14 همسر را به طور همزمان اختیار کرده‌ است. بیشتر...

  هتل مجلل رئال مادرید در مراکش
هتل مجلل رئال مادرید در مراکش

رئال مادرید امروز راهی مراکش و شهر رباط شد تا در جام جهانی باشگاه ها حضور یابد. کهکشانی ها روز سه شنبه به مصاف کروز آزول خواهند رفت. کاروان رئال قرار است در هتل مجلل و 5 ستاره "Sofitel"، مستقر شود. هتلی در 5 کیلومتری رباط . این هتل، 229 اتاق و 37 سوئیت دارد و قیمت یک شب اقامت در این هتل، بین 283 تا 2547 یورو متغیر است. قرار است که 40 نیروی امنیتی، وظیفه محافظت از رئالی ها را در طول اقامتشان در مراکش بر عهده داشته باشند.
بیشتر...


دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن