تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821019243




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فراخوان تفسیر همراه در راستای توسعه فرهنگ قرآنی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فراخوان " تفسیر همراه " در راستای توسعه فرهنگ قرآنی رشت - ایرنا - مسوول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان از اعلام فراخوان شرکت در مسابقه ملی " تفسیر همراه "به منظور سنجش و ارتقای سطح دانش قرآنی ائمه جماعات و طلاب خبر داد .


حجت الاسلام " سلیمان پور ابراهیم " روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مسابقه در راستای توسعه فرهنگ بیان تفسیر قرآن کریم در مساجد و بهره مندی عمومی از تفسیر و مفاهیم والای قرآن برگزار می شود.
وی گفت : اجرای هماهنگی منسجم طرح تفسیر در مساجد در کنار طرح تلاوت نور و امکان دسترسی آسان به منابع تفسیری و سهولت در بیان تفسیر برای ائمه جماعت از اهداف برگزاری " مسابقه تفسیر همراه " است.
پور ابراهیم ، با بیان اینکه سهمیه گیلان در این فراخوان 130 نرم افزار تفسیر همراه برای 130 امام جماعت است، اظهارکرد : فراخوان شرکت در این مسابقه در استان اعلام شده است.
وی بیان کرد : علاقه مندان تا 21 بهمن ماه فرصت دارند از طریق مراجعه حضوری به دبیرخانه های کانون های مساجد استان و یا دریافت فایل سوالات و محتوای نرم افزار تفسیر همراه از سایت www.kanon-guilan.ir و یا www.omranemanavi.ir اقدام نمایند.
مسوول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان افزود : نتایج مسابقه تفسیر همراه 18 اسفندماه همزمان با سالروز تأسیس ستاد کانون های مساجد اعلام می شود.
580 کانون فرهنگی هنری مساجد در گیلان فعال است.ک/3
1881/604


19/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن