تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803115836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه سه شنبه تا صبح چهارشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه سه شنبه تا صبح چهارشنبه تهران - ایرنا - نامگذاری روز 27 آذر از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان روز «جهان عاری از خشونت و افراطی گری»، جهانگیری متهم کردن دولت به بازی با نرخ ارز را بی پایه و غیراخلاقی خواند، دو هزار میلیارد ریال تجهیزات کمک ناوبری و نظارتی از اروپا خریداری می شود و بانک ها زمان پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته امداد را کاهش دهند از جمله عناوین برگزیده ایرنا در 12 ساعت گذشته است.


اخبار داخلی
******

تهران - شورای عالی انقلاب فرهنگی روز 27 آذر مصادف با هجدهم دسامبر را به مناسبت تصویب پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران مبنی بر «جهان عاری از خشونت و افراطی گری» در مجمع عمومی ملل متحد، به نام "روز مبارزه با خشونت و افراطی گری"، تعیین و تصویب کرد.

همدان - معاون اول رییس جمهوری با افشای برخی نابسامانی ها در بازار ارز در دولت گذشته تاکید کرد: دولت تدبیر و امید به هیچ وجه با نرخ ارز بازی نکرده است و چنین اتهاماتی را غیر واقعی، بی پایه و غیر اخلاقی می داند.

همدان - معاون اول رییس جمهوری گفت: کاهش بهای نفت یک توطئه سیاسی جدی است که برای ما پذیرفته شدنی نیست.

تهران- وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران، سوریه و عراق ضمن برگزاری نشست سه جانبه، حملات هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرده و خواستار اقدامات مجامع بین المللی در این اقدام شدند.

مشهد - مدیر روابط عمومی فرودگاههای خراسان رضوی گفت: علت بازگشت هواپیمای پرواز عصر سه شنبه مشهد - تهران، نقص در چرخ عقب این هواپیما بود.

اهواز - معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دولت تدبیر و امید افراط گرایی و دوری از تعقل جایگاهی ندارد.

تهران- تندیس نخستین سوگواره نمایشی و آیین های مذهبی خمسه روز سه شنبه با حضور دبیر این سوگواره و جمعی از هنرمندان به محمد علی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون اهدا شد.

همدان - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای سیاست های رفاهی از اولویت های مهم دولت تدبیر و امید است.

همدان - رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: از مجموع پنج میلیون و 200 هزار واحد مسکونی در سطح کشور تاکنون برای دو میلیون و 800 هزار واحد مسکونی روستایی سند مالکیت صادر شده است.

همدان - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فعال شدن کمیته تسهیل امور تولید و سرمایه گذاری در استان ها در دست پیگیری است و استاندار همدان به صورت غیر رسمی نشست های برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی برگزار کرده است.

سنندج - معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: اشتغال زایی، 300 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را از زیر پوشش این نهاد خارج کرد.

اهواز - فرماندار دشت آزادگان گفت: تا روز سه شنبه بیش از 251 هزار زائر اربعین حسینی از طریق مرز زمینی چذابه به کربلای معلی مشرف شدند.

سنندج - استاندار کردستان گفت: با توجه به اینکه میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان کمیته امداد بالا نیست، بانک ها زمان پرداخت این تسهیلات را کاهش دهند.

مشهد - سرپرست شرکت فرودگاه های کشور گفت: به منظور ارتقای ایمنی فرودگاه های کشور امسال دو هزار میلیارد ریال تجهیزات کمک ناوبری و نظارتی از اروپا خریداری می شود.

** اخبار خارجی

مادرید- تحلیلگران اقتصادی معتقدند اسپانیا در منطقه یورو در سال آینده یکی از مراکز سرمایه گذاری خواهد بود و نسبت به همسایگان خود رشد اقتصادی بیشتری خواهد داشت.

پکن - کمک های بشردوستانه چین در قالب دو هواپیما و به ارزش 30 میلیون یوان وارد اربیل، مرکز اقلیم کردستان عراق شد.

تهران- مخالفان دولت آنکارا از اظهارات رییس جمهوری ترکیه درباره برنامه ریزی برای تدریس زبان ترکی قدیم (عثمانی) در دوره متوسطه این کشور به شدت انتقاد کردند.

نیویورک- نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در کشورهای مبتلا به بیماری ابولا با اشاره به اقدامات موفقیت آمیز در مهار این بیماری در غرب آفریقا گفت، بدلیل پیچیدگی های روش مبارزه با ابولا، این نهاد همچنان به کمک سازمان های بین المللی در این زمینه نیاز دارد.

تهران- وزیر امور خارجه روسیه درباره سازوکار مقابله با تحریم های جدید اتحادیه اروپا گفت، روابط کشورش با این اتحادیه در وضعیتی است که دیگر نمی توان از ژست های معمول سیاسی انتظار نتیجه داشت.

نیویورک- برنامه جهانی غذای سازمان ملل متحد کمتر از یک هفته پس از شروع طرح جمع آوری اعانات عمومی از طریق شبکه های اجتماعی اعلام کرد که درپی مشارکت گسترده مردم جهان توانسته است بودجه لازم برای از سرگیری عملیات کمک رسانی به بیش از یک میلیون و 700 هزار نفر از پناهندگان سوری را دوباره آغاز کند.

دهلی نو- یک روزنامه هندی نوشت:امریکا و استرالیا از تامین کنندگان سوخت هسته ای هند خواستار دسترسی به مراکز فرآوری سوخت مجدد این کشور شده اند.

تهران- شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه پایانی خود حمایت خود را در دوحه قطر از دولت مصر و ژنرال عبدالفتاح السیسی رییس جمهور آن اعلام کرد.

تهران - اتهامات و هجمه علیه قطر به عنوان میزبان بازی های جام جهانی فوتبال سال 2022 به شدت ادامه دارد.

بلگراد- کوزوو روز سه شنبه بطور رسمی به عضویت کامل کمیته بین المللی المپیک پذیزفته شد اما دولت صربستان این اقدام را به شدت محکوم کرد.

تهران - وزیر ارشد کابینه "رابرت موگابه" رییس جمهوری زیمبابوه روز سه شنبه اعلام کرد که موگابه معاون خود و 7 وزیر کابینه را به اتهام توطئه برای برکناری این رهبر کهنه کار عزل کرد.

تهران - هفته ششم و پایانی رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال اروپا با ناکامی لیورپول انگلیس و رکوردشکنی رئال مادرید اسپانیا همراه شد.
شبس (2) 1346 **1551


19/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن