تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798274280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمدعلی کشاورز برگزیده نخستین سوگواره «خمسه» شد -


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
محمدعلی کشاورز برگزیده نخستین سوگواره «خمسه» شد

محمد علی کشاورز


شناسهٔ خبر: 2439598 سه‌شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱
هنر > تئاتر

تندیس نخستین سوگواره نمایشی و آیین های مذهبی «خمسه» صبح روز 18 آذرماه با حضور دبیر این سوگواره به محمدعلی کشاورز اهدا شد. به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی کشاورز در این دیدار گفت: اهالی تئاتر باید در درجه اول بفهمند که در کدام مملکت زندگی می‌کنند و در آن مملکت چه چیزهایی وجود دارند، این‌ امر باعث نشان دادن بسیاری از ارزش‌ها به مردم می‌شود و چیز‌هایی مثل جرم را از بین می‌برد.
محمد علی کشاورز
وی خطاب به هنرمندان یادآورشد: اگر تئاتر نقش‌های خوب داشته باشد، تمام مردم شهر می‌آیند و آن را می‌بینند.بازیگر پیشکسوت تئاتر کشور تاکید کرد:‌ در تهران شهرداری نیز می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد زیرا فرهنگسراهای مختلف زیر‌ نظر شهرداری هستند. این ارگان می‌تواند بچه‌ها را از سن پایین، تشویق به تئاتر دیدن و اجرا و نوشتن کن. تا ببینند چه چیزهایی را نوشته‌اند و این‌که آیا آن نوشته‌ها به درد ما می‌خورند یا نه و مهم‌تر از همه این‌که شهرداری می تواند بچه‌ها را تشویق کند تا تئاتر کار کنند.
محمد علی کشاورز
کشاورز در سخنانش بارها تکرار کرد: اثری که کار تئاتر روی مردم دارد سینما و تلویزیون ندارد و فقط تئاتر است که تاثیرگذار است و الا برای تلویزیون و سینما پول داده می‌شود در حالیکه وقتی تمام می‌شود همه چیز از میان می‌رود.بازیگر نمایش «بازی استریندبرگ» تأکید کرد: مسئولان نباید از بچه‌های تئاتر بخواهند فقط یک مسأله را در جامعه مطرح کنند. در ایران عزیز که نمونه‌اش را در دنیا نداریم همه نوع تئاتری روی صحنه می‌رود. مسئولان باید بچه ها را راهنمایی کنند تا از مذهب برای رفتن به سوی پیشرفت استفاده کنند و دولت هم به اندازه توان خود به این‌ها کمک کند برای این‌که کار، بی‌مایه فطیر است و راه به جایی نمی‌برد.کشاورز با تأکید بر اینکه تئاتر باید با کمک وزارت فرهنگ و ارشاد و شهرداری در مکان‌هایی چون فرهنگسراها اجرا شود، تصریح کرد: در تمام دنیا می‌بینیم که شهرداری به تئاتر کمک می‌کند و مردم از آن استفاده می‌کنند و این به خاطر اثری است که تنها در تئاتر وجود دارد.
محمد علی کشاورز
این هنرمند پیشکسوت خطاب به جوانان فعال تئاتری گفت: باید ببینید و مذهبتان را بشناسید. اگر جوانان مذهب را نشناسند در نمایش‌های دینی روی تماشاگر تاثیر نمی‌گذارند.وی خطاب به جوانان ایران اظهار کرد: امیدوارم جوانان همیشه سالم و پیروز باشند. من آرزوی سلامت دارم، این آرزو را برای اهالی خوب تئاتر نیز می‌کنم.وی بارها در سخنانش به عیادت کنندگان گفت: شما جوان هستید، فقط به فکر سلامتی و پیشرفت مملکتتان باشید. شما برای این مملکت مفید هستید و این مملکت به شما احتیاج دارد. باید مذهبتان را بشناسید و نه این که از مذهب سوء استفاده کنید. شما می توانید این مسائل را مطرح کنید و مطمئن باشید که مردم می‌آیند و یاد می‌گیرند.وی با بیان این‌که جوانان آینده سازان مملکت هستند، اظهار کرد: ما گذشتیم و از سن ما گذشت ولی شما جوانان این مملکت هستید و برای مردم کار می‌کنید، پس بدانید کسی که برای مذهب کار می‌کند حتما موفق خواهد بود و مریض نمی شود.تندیس نخستین سوگواره «خمسه» توسط مجید رفیعی دبیر سوگواره، شهرام کرمی مدیر مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری، اسماعیل خلج و امیر‌حسین شفیعی قائم مقام سوگواره به محمدعلی کشاورز تقدیم شد.
محمد علی کشاورز
امیرحسین شفیعی در هنگام اهدا این لوح، محمدعلی کشاورز را به عنوان نخستین برگزیده این سوگواره معرفی کرد.در پایان نیز محمدعلی کشاورز با خواندن اشعاری، عیادت کنندگانش را بدرقه کرد.سیروس همتی، مجید گیاه‌چی و شکرخدا گودرزی از جمله هنرمندانی بودند که با محمدعلی کشاورز دیدار کردند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن