تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818806994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بوشهر:طرحهای دانش بنیان اسلامی مبنای امور پرورشی دانش آموزان قرار گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه بوشهر:طرحهای دانش بنیان اسلامی مبنای امور پرورشی دانش آموزان قرار گیرد بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه بوشهر گفت: طرحهای دانش بنیان اسلامی با مدیریت جهادی متناسب با جامعه دانش آموزان باید مبنای امور پرورشی قرار گیرد.


به گزارش ایرنا آیت الله "غلامعلی صفایی بوشهری " روز سه شنبه در نشست با مسوولان معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: هیچگاه به جریان تربیتی نباید نگاه سیاسی کرد بلکه تربیت باید برگرفته از قرآن و ولایت باشد.
صفایی بوشهری در باره منابع انسانی درجامعه گفت: وجود ذخایر راهبردی مانند نفت و غیره بدون منابع انسانی کارآمد،نه تنها برای توسعه و پیشرفت یک نظام مؤثر نیستند بلکه باعث تهاجم بیگانه نیز می شوند.
وی گفت: آموزش و پرورش باید دارای آموزش کارآمد باشد که زمینه خودکفایی علمی، تولید و مرجعیت علمی را فراهم آورد.
امام جمعه بوشهر گفت: تربیت فرهنگی مناسب سبب می شود که شخصیت گروه هدف با یک نگاه اسلامی و انقلابی معماری شود.
وی گفت: نیروهای پرورشی افسران خط مقدم دفاع مقدس فرهنگی مقابل تهاجم فرهنگی دشمن هستند لذا این نیروها پر مسوولیت ترین افراد در نظام برای ایجاد تربیت دینی جوانان، نوجوانان و دانش آموزان هستند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: بیش از 800 معاون و مربی پرورشی و 230 مشاور تربیتی و تحصیلی برنامه های این معاونت را در سطح یکهزار و 800 آموزشگاه استان پیگیری و عملیاتی می کنند.
"سیروس فتحی" از امام جمعه بوشهر درخواست کرد تا با توجه به گستردگی مخاطبان و نقش پررنگ آموزش و پرورش در فرهنگ سازی دینی و تربیتی در میان دانش آموزان و خانواده ها در شورای فرهنگ عمومی برای افزایش سهم آموزش و پرورش از بودجه فرهنگی استان تلاش و عنایت بیشتری انجام شود.
538/629/539


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن