تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819101785




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش سکوت سرخ برگرفته ازکتاب رهبرمعظم انقلاب روی صحنه رفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نمایش سکوت سرخ برگرفته ازکتاب رهبرمعظم انقلاب روی صحنه رفت شهرری- ایرنا- تهیه کننده نمایش سکوت سرخ گفت: نمایش سکوت سرخ برگرفته از کتاب رهبر معظم انقلاب در محل سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس اجرا می شود.


به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی باغ موزه دفاع مقدس، حمید نیلی موضوع این نمایش را صلح حضرت امام حسن مجتبی (ع) بیان کرد و افزود: موضوع نمایش به رابطه ناگسستنی صلح امام حسن (ع) و پیام عاشورا می پردازد.
نمایش سکوت سرخ از پانزدهم آذرماه تا دوم دی ماه سال جاری در محل سالن خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس راس ساعت 30: 19 اجرا خواهد شد.
وی اظهار داشت:"سکوت سرخ" حکایت شبی پرماجرا از زندگی پیرمردی نابینا و دوستدار اهل بیت است که در همسایگی کاروان اسرای کربلا در خرابه های شام زندگی می کند.
نیلی با بیان اینکه قیام عاشورا تفاوتی با صلح امام حسن (ع) ندارد و قیام عاشورا و صلح امام حسن (ع) هر دو مکمل یکدیگرند نیز ادامه داد: با توجه به اینکه در حوزه امام حسن (ع) نسبتا کاری را ندیدم، این نمایش "سکوت سرخ" کار ویژه ای است.
تهیه کننده نمایش "سکوت سرخ"با اشاره به اینکه این نمایش کاملا اشاره به ولایت دارد، تاکید کرد: همه ی ما باید در مدار ولایت حرکت کنیم و در دیالوگی از این نمایش با هم می شنویم که اگر غدیر فراموش نمی شد نه موضوع مدائن رخ می داد و نه فضای عاشورا و این یعنی، باید در مسیر ولایت همگام با ولایت بود نه جلوتر از ایشان و نه حتی پشت سر ایشان حرکت کنیم وحتی در شرایط امروز هم باید تمامی فرامین ولی امر زمان را انجام دهیم و بر این مدار تا زمانی که هستیم حرکت کنیم.
ورود برای عموم علاقه مندان به هنر تئاتر و نیز عاشقان امام حسن مجتبی (ع) آزاد است و شهروندان می توانند برای مشاهده نمایش، به باغ موزه دفاع مقدس در بزرگراه حقانی مراجعه کنند.
/1724/ 687


18/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن