تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819139496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده شهید مصطفی احمدی روشن در قزوین تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خانواده شهید مصطفی احمدی روشن در قزوین تجلیل شدند قزوین - ایرنا- به مناسبت روز دانشجو خانواده شهید "مصطفی احمدی روشن " با حضور جمعی از مسوولان در آمفی تئاتر علامه رفیعی دانشگاه آزاد قزوین تجلیل شدند.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، "مرتضی موسی خانی" رییس این دانشگاه ضمن تبریک روز دانشجو گفت: از ابتدای انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و پس از آن نیز مقام معظم رهبری همواره بر لزوم توجه به دانشگاه و علم آموزی تاکید داشتند و این مساله اصلی ترین عامل پیشرفت کشور پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بوده است.
وی با مقایسه جایگاه علمی ایران در پیش و پس از انقلاب اسلامی، افزود: در سایه این توجهات، کشور ما امروز به قطب بزرگ تولید علم بدل شده است و یکی از کشورهای پیشرفته و پیشرو جهان محسوب می شود.
موسی خانی با اشاره به مقام والای شهیدان، به دانشجویان حاضر در مراسم توصیه کرد که با تحصیل و جهاد در راه علم، ادامه دهنده راه شهدا باشند.
پدر شهید "مصطفی احمدی روشن" نیز در این مراسم با قدردانی از مسوولان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و ابراز خرسندی از حضور در این دانشگاه، شهدا را الگویی برای زندگی سایرین دانست.
"رحیم احمدی روشن" گفت: شهیدان با وجود نعمت های اخروی که در اختیار دارند، وقتی در محضر خداوند حاضر می شوند از او می خواهند که به این دنیا بازگردند و بار دیگر طعم شهادت را بچشند که این نشانگر لذت شهادت نزد آنان است.
وی با اشاره به سجایای اخلاقی شهید مصطفی احمدی روشن، اظهارکرد: خدا را شاهد می گیرم که افتخار پدر شهید احمدی روشن بودن را با دنیا عوض نمی کنم.
احمدی روشن تصریح کرد: اگر بخواهم ویژگی های مصطفی را بیان کنم، کلام بسیار طولانی خواهد شد، اما فرزند شهیدم همواره احترام به پدر و مادر را سرلوحه کارهای خود قرار می داد و همان طور که در قرآن کریم نیز توصیه شده، بیش از اندازه به من و مادرش احترام می گذاشت.
وی با اشاره به جنگ نرم و هجمه های غرب علیه جوانان ایران اسلامی و ناهنجاری های موجود در جامعه، گفت: شهدا به شهادت نرسیدند که ما برای آن ها گریه کنیم، آنها رفتند تا ما با سربلندی و عزت زندگی کنیم، این باعث می شود عزت ما از بین نرود، بنابراین باید قدر خون شهدا را بدانیم و از این سرزمین پاسداری کنیم.
در پایان این مراسم با تقدیم هدیه ای به پدر شهید مصطفی احمدی روشن از خانواده این شهید والا مقام تجلیل شد.
7389/ 614


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن