تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804865330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار شفت:دانشجویان با تاسی از سیره شهدا درمسیر تعالی گام بردارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار شفت:دانشجویان با تاسی از سیره شهدا درمسیر تعالی گام بردارند رشت - ایرنا - فرماندار شفت در دیدار با خانواده دانشجوی شهید خسرو احمری این شهرستان گفت: دانشجویان با تاسی از سیره شهدای عظیم الشان و بهره مندی از وجود بابرکت ایثارگران و جانبازان در مسیر تعالی ایران اسلامی گام بردارند.


به گزارش ایرنا، "یونس محمودی" عصر یکشنبه در این دیدار که در شهر احمدسرگوراب این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت روز دانشجو و یاد و خاطره شهیدان والامقام ایران اسلامی، افزود: خدمت به خانواده معزز شاهد و ایثارگر توفیقی بزرگ برای مسوولان و نیز قشر آینده ساز و امیدآفرین جامعه یعنی دانشجویان است.
وی اضافه کرد: جایگاه خانواده های بزرگوار شهیدان و جانبازان ارزشمند و بسیار والاست که انشاالله همگان بویژه مسوولان را مورد تفقد قرار دهند.
وی ادامه داد: خون شهدای والامقام و صبر و بردباری خانواده های معظم آنها عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد.
امام جمعه شفت نیزدر دیدار با محسن محمدیان از جانبازان سرافراز این شهرستان در روستای نصیرمحله گفت: باید تلاش کنیم فرهنگ ایثار و پایداری این قشر نستوه را که از جان خود در راه تحکیم نظام و انقلاب اسلامی مایه گذاشته اند، به نسل بعد از جنگ به نحو شایسته انتقال داده شود.
حجت الاسلام و المسلمین ˈسید عبدالله هاشمیˈ افزود: جانبازان که فداکاری در راه ولایت را از عملدار دشت کربلا قمر بنی هاشم حضرت عباس(ع) آموختند، سند افتخار ملت ایران اسلامی هستند.
وی تفقد از جانبازان و ایثارگران و حضور در جمع صمیمی آنها را افتخار برای مردم و مسوولان دانست و اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم بیش از پیش در خدمت این عزیزان باشیم و در رفع مشکلات آنها تلاش مضاعف کنیم.
وی اظهار کرد: اگر تجربیات، سیره و زندگی جانبازان دفاع مقدس به صورت شایسته برای جوانان تبیین و این فرهنگ در جامعه ما نهادینه شود، توطئه های دشمنان و جنگ نرم آنها خللی در عزم و اراده ملت ایران به خصوص جوانان نخواهد داشت.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز با گرامیداشت ‎ 16آذر ماه و رشادت های شهدای دانشجو گفت: ‎ 16آذر بهانه ای برای پاسداشت خون شهدای دانشجو است.
ˈمجتبی ملکی چوبریˈ افزود: دانشجویان با حضور در صحنه های هشت سال دفاع مقدس و نثار خون پاک خود به پای درخت انقلاب اسلامی، این نهال نوپا را طراوتی جاودانه بخشیدند.
وی همچنین دانشگاه را دارای جایگاه رفیع و ارزشمند دانست و افزود: دانشگاه مرکز آرمان خواهی و تلاش جوانان پرشور و متعهد برای ساختن ایران اسلامی است و آینده این مملکت به دست پرتوان این جوانان اداره خواهد شد.
در این دیدارها که از سوی ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت با همکاری بنیاد شهید و امورایثارگران شفت برگزار شد،جمعی از مسوولین شهرستان شفت و اعضای هیات رییسه و شورای فرهنگی این واحد دانشگاهی شرکت داشتند.
شهرستان شفت در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان ،200 شهید که از این لاله های گلگون کفن 6 شهید دانشجو بودند،تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.ک/3
7294/ 603


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن