تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 17 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800457021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانداردیر بوشهر: دانشجویان پاسدار خون شهدای 16 آذر هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانداردیر بوشهر: دانشجویان پاسدار خون شهدای 16 آذر هستند بوشهر- ایرنا- فرمانداردیر استان بوشهر گفت: دانشجویان مسلمان ایران امروز با پیمودن مسیر تولید علم و بومی سازی دانش روز به روز کشور را به قله دانش و انسانیت نزدیک تر می کند و پاسدار خون شهدای 16 آذر هستند.


حمزه اعتماد روزیکشنبه به مناسبت 16آذر روز دانشجو درگفت وگو با ایرنا افزود: دانشجویان امروز آینده ساز و فردا چهره پرداز ایران اسلامی هستند.
وی گفت: سه شهید دانشجوی راه ایستادگی درمقابل استکبار و سلطه 16 آذر نشان از آزادگی و ایستادگی دانشجویان درمقابل زیادی خواهی های استکبار جهانی است.
فرمانداردیر اضافه کرد: اقدام ننگین رژیم استبدادی پهلوی در به خون کشیدن دانشگاه، نمادی روشن از دشمنی با دانش به منظور تحقیرکردن دانشجویان مسلمان و با ایمان کشور است.
اعتماد بیان کرد: عدالت خواهی، ولایت پذیری، مبارزه با ظالم، دفاع از مظلوم، آرمان خواهی، بصیرت دینی و عامل بودن به احکام الهی از مهم ترین رسالت های دانشجویان است.
وی گفت: تلاش می کنیم با فراهم سازی فضای مناسب برای ارتقای جایگاه علمی دیر با کمک دانشجویان، توسعه و شکوفایی این شهرستان بیش از پیش شود.
فرمانداردیر افزود: هم اکنون بیش از دوهزارو500 دانشجو در رشته های مختلف در دانشگاه آزاداسلامی و پیام نور شهرستان به تحصیل مشغول هستند که با همکاری خوب دانشجویان فضای بسیار خوبی در این دانشگاه ها حاکم است.
شهرستان دیر در 180 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است. ک/3
7207/539


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن