تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819007444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعرای اهل تسنن 120 اثر به کنگره ملی شعر اهل بیت (ع) ارسال کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شعرای اهل تسنن 120 اثر به کنگره ملی شعر اهل بیت (ع) ارسال کردند گرگان - ایرنا - رییس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: 120 اثر از سوی شعرای اهل تسنن به دبیرخانه کنگره ملی شعر اهل بیت (ع) در استان گلستان ارسال شده است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علی خیرخواه» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، بزرگترین دستاورد و هدف کنگره شعر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را وحدت و همگرایی اسلامی بیان کرد.
وی اظهار داشت: یکی از ویژگی های برجسته کنگره این است که اشعار به زبان فارسی و نیز با گویش ‎های محلی اقوام مختلف ایرانی شرکت داده شده است.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل تسنن در استان های گلستان و گیلان یادآور شد:
استقبال اهل سنت از کنگره عالی بوده و بسیار مورد توجه علمای اهل سنت قرار گرفته است.
حجت الاسلام خیرخواه اضافه کرد: همچنین 38 نفر از بانوان 78 اثر به کنگره ملی شعر اهل بیت (ع) ارسال کرده اند.
وی در ادامه افزود: در این دوران که گروه های تکفیری با حمایت استکبار جهانی در جهت ایجاد تفرقه بین امت اسلامی تلاش می کنند، کنگره های اسلامی اهمیت فراوانی در خنثی کردن این توطئه ها دارد.
وی اظهار کرد: حضور استان های مختلف کشور، تنوع هنری، ورود دفتر حوزه علمیه قم که از یک توانمندی کشوری برخوردار است، در کنگره شعر اهل بیت از ویژگی های منحصر به فرد این دوره است.
کنگره ملی شعر اهل بیت (ع) روز دوشنبه هفته جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و شعرا و علمای اهل سنت و شیعه در گرگان برگزار می شود.
در مجموع ۴۴۷ اثر به دبیرخانه این کنگره یک روزه ارسال شده است.
خیرخواه برگزاری کنگره هایی با محوریت اسلام را اقدام موثر فرهنگی برای مقابله با توطئه های دشمنان عنوان کرد و گفت: کنگره «شعر اهل بیت عصمت و طهارت (ع)» با محور شعر آیینی، ایجاد انگیزه بین شاعران جوان، فراهم کردن رابطه بین آثار ادبی و مذهبی، تبیین مشترکات دینی و حکومت اسلامی، تقویت هم گرایی، قرآن و اهل بیت، توسل به اولیاء الهی و محبت اهل بیت و عاشورا برگزار می شود.
7467/601 / 1539


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن