تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798297480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کردستان: جامعه به اندیشه دانشگاهیان نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار کردستان: جامعه به اندیشه دانشگاهیان نیاز دارد سنندج - ایرنا - استاندار کردستان گفت: جامعه به اندیشه و علم دانشجویان و دانشگاهیان نیاز دارد و این قشر می تواند به مسوولان در تصمیم گیری ها کمک کند.


به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز یکشنیه در همایش گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو در سنندج افزود: آنچه امروز نظام از جامعه دانشگاهی انتظار دارد، این است که در عرصه تولید علم، پژوهش و فناوری پیشتاز باشند و زمینه های توسعه همه جانبه کشور را فراهم کنند.
وی گفت: دانشگاه عمده تلاش خود را در زمینه تقویت بنیه علمی و پژوهشی در جامعه دنبال کرده و تاثیرگذاری دانشگاه در عرصه توسعه کشور بسیار حائز اهمیت است.
استاندار کردستان افزود: استکبار ستیزی و استقلال طلبی در محیط دانشگاهی ما قبل از 16آذر هم وجود داشت و همواره دانشگاه ها از آغازین روزهای تاسیس، فضایی سیاسی داشته اند.
وی گفت: دانشجویان و دانشگاهیان در دوران مبارزات ایران برای ملی شدن صنعت نفت، مقابله با کودتاگران 28 مرداد و در سایر مقاطع تاریخی بخصوص دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، فعال و تاثیرگذار بوده اند.
استاندار کردستان با بیان این که 16 آذر نماد فعالیت های سیاسی، استقلال طلبی و مشارکت جویی سیاسی دانشجویان در عرصه های مختلف است، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دانشگاه باشگاه سیاسی نیست اما دانشجو بدون استثنا یک عنصر سیاسی است.
زاهدی گفت: دانشجو به لحاظ موقعیت سنی و عنصر دانشجویی خود، الزاما یک عنصر سیاسی است و سیاسی بودن به معنای اعم کلمه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را نیز در خود جای می دهد.
استاندار کردستان به فعالیت های دولت یازدهم اشاره کرد و گفت: دولت در شرایطی مدیریت اجرایی کشور را در دست گرفت که در عرصه بین المللی شرایط خوبی نداشتیم و ارتباطات محدود شده بود.
زاهدی یادآور شد: دستگاه دیپلماسی دولت در این مدت ضمن چانه زنی با 6 قدرت بزرگ جهانی، فعالیت های بسیاری را برای توسعه روابط دیپلماتیک با کشورهای مختلف انجام داده است.
استاندار کردستان با اشاره به سفر هیات های اقتصادی کشورهای مختلف برای سرمایه گذاری در ایران اظهار داشت: این روند نشان می دهد که حوزه دیپلماسی دولت موفق بوده و توانسته ایم جایگاه قدرتمندی را در عرصه بین المللی پیدا کنیم.
زاهدی، بهبود وضعیت معیشتی مردم، کنترل تورم بالای 40 درصدی و انضباط مالی را از دستاوردهای دولت در عرصه داخلی برشمرد و گفت: هرچند بودجه امسال بر مبنای فروش هر بشکه نفت به قیمت 100 دلار بسته شد اما با کاهش قیمت نفت به 60 دلار مواجه هستیم که با انضباط مالی در کشور می توان این کسری را جبران کرد.
استاندار کردستان گفت: فضای فعالیت های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه ها را باز است و دولت برای تداوم این فضا تلاش می کند.
وی دانشگاه را محل تضارب آرا دانست و گفت: اگر اندیشه ها و دیدگاه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه ها و توسط دانشجویان مطرح نشود، کجا مطرح شود.
زاهدی اظهار کرد: فضای سیاسی ما باید به گونه ای باشد که نظرات و انتقادات مختلف در ارتباط با عملکردها ارایه شده و مورد پذیرش واقع شود و بدون شک اگر فضای سیاسی به ما انتقاد کند به خود ما در راستای رفع اشتباهات و تصحیح دیدگاه ها و برنامه ها در جامعه کمک کرده است.
7348/533/ 2025


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن