تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819183671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجویان از اقشار همیشه پرچمدار استقلال و آزادی کشور هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندارسلماس: دانشجویان از اقشار همیشه پرچمدار استقلال و آزادی کشور هستند سلماس، ارومیه ـ ایرنا ـ فرماندارسلماس گفت: دانشجویان از اقشاری هستند که همیشه پرچمدار استقلال و آزادی کشور بوده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی این قشر در همه عرصه های علمی، فضایی، هسته ای و فناوری تحولات عظیمی به وجود آورده اند.


مسعود حاجی علیلو روز یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز دانشجو به 16 آذر مصادف با شهادت سه تن از دانشجویان توسط رژیم طاغوت در سال 1332 اشاره کرد و افزود: این موضوع یکی از حوادث تلخ و ناگوار و در عین حال حرکت دانشجویان در برابر رژیم فاسد و دیکتاتور پهلوی حاکی از روحیه ظلم ستیزی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی به رهبری آمریکاست.
وی اضافه کرد: دانشجو و دانشگاه در تمام این سال ها از جهات مختلف فرهنگی، سیاسی و علمی نقطه حساس دشمن بوده و هست.
وی اظهار کرد: امروز دانشگاه ها و مراکز علمی ما مورد هجمه سنگین نظام استکباری بوده و در این سنگر اگر مقاومت و ایستادگی مان را از دست بدهیم، قطعا در دام دشمن گرفتار خواهیم شد.
فرماندار سلماس دانشجویان انقلابی، ارزشی و بسیجی را به دفاع از این سنگر مستحکم و حرکت رو به جلو فرا خواند و گفت: در فضایی که جامعه ما به مهارت نیاز دارد، نباید عده ای سعی کنند دانشگاه را محل سیاسی بازی و بهره گیری از جریان ها و گروه های خاص قرار دهند.
حاجی علیلو آرمان بزرگ تمام جنبش های دانشجویی را مقابله و ایستادگی در مقابل ظلم و تعدی دشمنان توصیف کرد و افزود: 16 آذر که روز دفاع دانشجویان از اندیشه بلند اسلام و نهضت امام است، باید همواره گرامی داشته شود.
در این مراسم به تعدادی از دانشجویان نمونه مرکز آموزش عالی سلامت سلماس لوح و جوایزی اهدا شد.
هم اکنون بیش از سه هزار دانشجو در هفت مرکز آموزش عالی در سلماس مشغول تحصیل هستند.
سلماس در شمال آذربایجان غربی قرار دارد.
7127/8136


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن