تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820273046




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تئاتر شهر و پایان بازسازی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از تئاتر تئاتر شهر و پایان بازسازی تهران-ایرنا- مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان بازدید از مجموعه تئاتر شهر بر پایان بازسازی این مجموعه تا جشنواره فجر تاکید کرد.


به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، حسین طاهری گفت: همگی همکاران در دفتر طرح های عمرانی وزارت ارشاد و پیمانکار مربوطه در بخش های مختلف تلاش می کنند که عملیات بازسازی سرعت بیشتری به خود بگیرد تا بتوانیم این تالارها را برای جشنواره بین المللی تئاتر فجر آماده کنیم.

** هرکدام از این تالارها ماهیت جدید پیدا خواهند کرد
عبدالخالق مصدق نماینده تام الاختیار تئاتر شهر در امور بازسازی گفت: تعمیراتی که طی هفته های اخیر برای تالارهای سایه ، قشقایی و کارگاه نمایش صورت گرفته فقط یک بازسازی نیست بلکه با تلاش های شبانه روزی که در حال انجام است هرکدام از این تالارها ماهیت جدید پیدا خواهند کرد.
وی گفت: بسیاری از سیستم های فنی این تالارها از جدیدترین و به روز ترین سیستم هایی است که در دنیا نیز جزو فناوری های نوین تالارهای نمایشی محسوب می شوند.
وی ضمن ارائه جزییات تعمیر، بازسازی و تجهیز تالارهای یاد شده عنوان کرد: با توجه به آکوستیک بودن تالارهای نمایشی از محل وارد شدن تماشاگر تا اصلی ترین مکان صحنه، استفاده از سیستم های نوری و صدای مجهز، توجه به عنصر تکریم تماشاگر از بدو ورود به تالارها، توجه به کیفیت فنی و جزییات هریک از تالارها با در نظر گرفتن زمان از قبل تعیین شده برای تحویل تالارها تا آغاز جشنواره تئاتر فجر و مواردی از این دست فعالیت هایی است که تاکنون با همکاری خوب دوستانم در دفتر طرح های عمرانی وزارت ارشاد انجام گرفته است.

**تخفیف دانشجویی دو نمایش
نمایش مرگ فروشنده به نویسندگی آرتور میلر و کارگردانی نادر برهانی مرند در 16 آذر ماه روز دانشجو با تخفیف ویژه 50 در صدی به فروش می رسد.
مرگ فروشنده با بازی حمیدرضا آذزنگ، نسیم ادبی ، داریوش موفق، رحیم نوروزی، حمیدرضا نعیمی، محمدرضا رحیمی و ... هر روز در سالن اصلی تئاتر شهر در ساعت 19:30 اجرا می شود.
به مناسبت روز دانشجو، بلیت نمایش «نمی دونم فردا چی میشه» هم برای دانشجویان نیم بها شد.
«نمی دونم فردا چی میشه» به کارگردانی سمیرا مهدوی روزهای دوشنبه 17 و سه شنبه 18 آذر با 40 درصد تخفیف در بهای بلیت پذیرای دانشجویان است.
دانشجویان با ارائه کارت دانشجویی به گیشه فرهنگسرای ارسباران می توانند از این نمایش استفاده کنند.
نمایش «نمی دونم فردا چی میشه» نوشته «تنسی ویلیامز » یک درام اجتماعی است که زندگی و شرایط عاطفی را بازگو می کند. در این نمایش محمد علی حسینعلی پور، راحله طاهری ایفای نقش می کنند.

**اجرای ویژه عکاسان وخبرنگاران نمایش روز مرگ در داستان هملت
نمایش « روز مرگ در داستان هملت» نوشته «برنار ماری کولتس» و به کارگردانی «فرانک صبائی»یکشنبه 16 آذر ویژه عکاسان و خبرنگاران اجرا می رود.
« روز مرگ در داستان هملت»که از11اذرماه تا یکم دی ماه هر شب ساعت18 در سالن استاد انتظامی به صحنه می رود،
فراهنگ*3054** 1601**


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن