تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819601618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای اسلامی شهر بیرجند با نامگذاری خیابانی به نام پدر علم ارتباطات ایران مخالف است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شورای اسلامی شهر بیرجند با نامگذاری خیابانی به نام پدر علم ارتباطات ایران مخالف است بیرجند - ایرنا - برادر مرحوم "پروفسور کاظم" معتمدنژاد ملقب به پدر علم ارتباطات ایران گفت: جای تاسف است که شورای اسلامی شهر بیرجند با نامگذاری خیابانی به نام پدر علم ارتباطات ایران مخالف است زیرا معتقدند برادرم برای بیرجند کاری انجام نداده است.


دکتر کاظم معتمد نژاد متولد سال 1313 در شهر مود از توابع شهرستان بیرجند می باشد و در 14 آذر پارسال درگذشت.
"خلیل معتمد نژاد" روز شنبه در مراسم گرامیداشت پدر علم ارتباطات ایران که به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار شده بود، افزود: نمی دانم منظور شورای اسلامی شهر بیرجند از بکار بردن این واژه چیست و پدر علم ارتباطات ایران چه خدمتی برای کشور و استانش باید انجام می داده که نداده است.
وی همچنین از خالی بودن صندلی های دانشگاه بیرجند انتقاد کرد و گفت: این صندلی ها گواه مظلوم ماندن دانشمندان در چشم مسوولان است.
رییس دانشگاه بیرجند نیز گفت: برگزاری چنین جلساتی تنها به منظور بزرگداشت و قدردانی نمی باشد، بلکه به دنبال آن هستیم تا الگوها را به جوانان معرفی کنیم.
"خلیل خلیلی" افزود: تدام تاثیر گذاری و تاثیر پذیری و به تبع آن هویت پذیری از دیگر اهدافی است که با اجرای چنین مجالسی به دنبال تحقق آن ها هستیم.
وی گفت: وقتی الگویی را می بینیم که با تحمل سختی ها به مدارج بالای علمی رسیده است، روحیه خودباوری در جامعه تقویت می شود.
دکتر کاظم معتمدنژاد دارای تحصیلات کارشناسی حقوق، دکترای علوم سیاسی و دکترای تخصصی روزنامه نگاری و دیپلم عالی تدریس روزنامه نگاری از دانشگاه دانشگاه تهران، دانشگاه سوربن و دانشگاه استراسبورگ بود.
وی که به دلیل نقشی که در تدریس آکادمیک علوم ارتباطات و روزنامه نگاری در ایران داشت به "پدر علم ارتباطات نوین ایران" شهرت یافت و نیز عضو هیات علمی دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی بود.
معتمدنژاد در تاسیس انجمن ها و موسسات و دوره های آموزشی و پژوهشی متعددی نقش داشت، عضو مؤسس دوره عالی روزنامه نگاری، مؤسسه عالی مطبوعات و روابط عمومی و دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی و عضو هیات موسس بخش ارتباطات بین المللی "انجمن بین المللی تحقیق در ارتباط جمعی" نیز بود.
از جمله مهمترین آثار مکتوب وی می توان به کتاب های اجلاس جهانی سران در باره جامعه اطلاعاتی، ارتباطات بین الملل، ارتباط جمعی غربی و انقلاب اسلامی ایران، ارتباطات در خدمت انسان ها، ارتباطات و وسایل ارتباطی، حقوق ارتباط جمعی، حقوق مطبوعات و روزنامه نگاری اشاره کرد.666 /665


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن