تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803952284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سریال رخصت از شبکه های سیما روی آنتن می رود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از سیما؛ سریال رخصت از شبکه های سیما روی آنتن می رود تهران-ایرنا- همزمان با نیمه ماه صفر، سریال "رخصت" از شبکه های قرآن و معارف و سوم سیما پخش می شود.


به گزارش روز شنبه ایرنا، سریال رخصت که در گروه فیلم و سریال شبکه قرآن و معارف سیما تهیه و تولید شده است از روز دوشنبه 17 آذر ماه هرشب ساعت 21:45 روی آنتن این شبکه خواهد رفت.
بر اساس این گزارش، بازپخش این سریال 14 قسمتی نیز از روز سه شنبه 18 آذر ساعت 19:45 از شبکه سه سیما خواهد بود.
یوسف مرادیان، عنایت بخشی، ثریا قاسمی، نیما شاهرخ شاهی، مجید مشیری، مارال فرجاد و بابک انصاری از جمله نقش آفرینان سریال رخصت هستند.
مجموعه تلویزیونی "رخصت" داستان زندگی سعید است که در کشاکش عشق و عقل پا به بوته امتحان گذاشته و فصل تازه ای از لحظه های شیدایی در مدار حضرت سید الشهداء (ع) را تجربه می کند.
قدرت الله صلح میرزایی کارگردان و احمد دیری تهیه کنندگی این سریال را بر عهده دارند.

** بیستمین نمایشگاه بین المللی الکامپ در شبکه بازار
شبکه تلویزیونی بازار از طریق برنامه "نمای بازار" روز یکشنبه بیستمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک را از محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران به صورت زنده و مستقیم پوشش تصویری می دهد.
بیستمین نمایشگاه بین المللی الکامپ از تاریخ 16 تا 19 آذرماه 1393 از ساعت 9صبح تا 16 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران با همکاری ارگانهای دولتی، غیردولتی و تشکل های مرتبط برگزار می شود.
برنامه نمای بازار روز یکشنبه در دو نوبت، یکبار صبح از ساعت 10:45 تا11:35 و بار دیگر عصر از ساعت 14:30 تا 15:40 این نمایشگاه را در قاب تصویر به مهمانی چشمان مخاطبان شبکه بازار می برد.

**" تعطیلات پردردسر بینندگان شبکه سحر
"تعطیلات پردردسر" عنوان فیلم سینمایی جدیدی است که در کانال کردی شبکه سحر برای اوقات آخر هفته مخاطبان دوبله و آماده پخش شده است.
فیلم تلویزیونی "تعطیلات پردردسر" به تهیه کنندگی فرهاد گلی، محصول سال 1385 است و شهاب عباسی آن را کارگردانی کرده است.
فیلم تلویزیونی "تعطیلات پردردسر" از کانال کردی شبکه سحر پخش می شود.

** «دوربین هفت» مستندی برای بالابردن سطح علمی مردم
«دوربین هفت» مستندی آموزشی گزارشی است که سعی در بالا بردن آموزه های افراد و اطلاع کیفی پیام های در زمینه های فرهنگی ، آموزشی ، پژوهشی و اجتماعی با رویکرد و سیاست های شبکه آموزش سیما دارد.
این برنامه با آموزش غیره مستقیم به مخاطب سعی دارد با نمایش ظرفیت ها و مشکلات و ارائه راهکارهای مفید آموزشی سطح علمی مخاطبان خود را ارتقا دهد.
این برنامه درمورد موضوعات مختلفی از جمله انعکاس عملکرد آموزشی تربیتی دانشگاه ها ، حوزه های علمیه ، مدارس و مراکز آموزشی ، انعکاس اخبار برگزاری همایش ها و نشست ها ، جشنواره ها و نمایشگاه های مرتبط با مبحث آموزش در کشور است ؛ محیط زیست ، جمعیت، زبان فارسی ، کتاب و کتاب خوانی و سلامت و بهداشت فردی و اجتماعی از دیگر موضوعاتی است که دوربین هفت به صورت اختصاصی به آنها می پردازد.
برنامه دوربین هفت در مبحث آموزشی تربیتی با حضور در کلاس های درس ، جشنواره ها، نمایشگاه های پژوهشی تحقیقاتی ، خوابگاه ها و کارگاه های آموزشی و با معرفی خلاقیت ، نوآوری و ابتکار نهاد های آموزشی موفق سعی در ارتقا سطح کمی و کیفی آموزش و تربیت در جامعه دارد.
این برنامه با توجه به ضرورت افزایش نرخ جمعیت در سال های پیش رو با همکاری معاونت پژوهشی زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی با موضوعات نرخ باروری کل، درصد رشد جمعیت ، سن بارداری، لزوم اتخاذ سیاست های باروری، تشکیل و استحکام بنیان خانواده و نقش آن در تحولات جمعیتی ، تحولات جمعیتی از بعد خانوار و خانواده ، ترکیب سنی جمعیت و اهمیت آن در برنامه ریزی های ملی و خانواده ها ی تک فرزندی به تولید گزارش هایی جامع پرداخته است.
همچنین «دوربین هفت» با توجه به جایگاه رفیع زبان و ادبیات فارسی و اهمیت بهره وری و استفاده صحیح از آن در جامعه با همکاری فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی گزارش هایی با موضوعات تعریف زبان و گونه های آن، کاربرد نام های فارسی و استفاده از آنها ، واژه گزینی و همچنین انعکاس نشست ها و همایش های مرتبط در جهت معرفی و رشد جایگاه زبان فارسی تهیه و تولید کرده است.
در راستای اهمیت حفظ محیط زیست و آموزش های صحیح شهروندی نیز این برنامه با همکاری سازمان محیط زیست به تولید برنامه هایی با موضوعات فرهنگ استفاده از محیط زیست،میزان سرانه تولید زباله و روش های تفکیک آن، میزان سرانه مصرف آب و صرفه جویی آب و انرژی های شهری و محیطی ، پاسدادشت و حفظ محیط زیست پرداخته است.
با توجه به اهمیت مطالعه و به منظور ترویج کتاب خوانی در سطح جامعه نیز این برنامه به تهیه گزارش هایی با موضوعات نقش مداری و دانشگاه ها در رشد سرانه مطالعه ، معرفی انواع کتاب های صوتی ، الکترونیکی و غیره ، ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تاثیر مطالعه در تغییرات روحی افراد پرداخته است.
گزارش ها در موضوعات تخصصی به صورت مستندی آموزشی گزارشی با حضور مردم و کارشناسان خبره هر حوزه تولید و پخش شده است.
«دوربین هفت» با هدف تولید برنامه های مستند آموزشی گزارشی سعی در افزایش آموزه های افراد و تغییر دید آموزشی آنان در زندگی دارد و فرصت فراگیری امروز برای فردایی بهتر را فراهم می سازد.
این برنامه هر روز در چهار نوبت هفت دقیقه ای تقدیم مخاطبان شبکه آموزش سیما می شود.

** دوریت کوچولوی چارلز دیکنز به شبکه چهار می آید
مجموعه 8 قسمتی «دوریت کوچولو» به جزء روز های یکشنبه، چهارشنبه و جمعه، هر روز ساعت 30 دقیقه بامداد روی آنتن می رود و ساعت 12 ظهر باز پخش می شود.
این سریال را دیار مود لارنس در سال 2008 برای کشور انگلستان کارگردانی کرده است و متیو مک فادین و تام کورتنی در آن ایفای نقش می کنند.

** تقدیر شورای نظارت از مستندهای برنامه ثریا شبکه اول سیما
شورای نظارت بر سازمان صدواسیما از عوامل تولید و پخش مستندهای شکار روباه، رو در رو با شیطان و 7 دقیقه تا تل آویو برنامه «ثریا» تقدیر کرد.
شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران طی نامه از عوامل برنامه ثریا و مدیریت شبکه اول سیما بدلیل تهیه و پخش مستند های سه گانه شکار روباه، رو در رو با شیطان و 7 دقیقه تا تل آویو تقدیر کرد.
براساس گزارش کارشناسان شورای نظارت با توجه به (نمایش توانمندی های دفاعی کشور ) و (طرح مسائل حساسی همچون مبارزه مسلحانه مستقیم علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی) در قالبی هنرمندانه و جذاب که غرور و عزتمندی را در مخاطبان بر می انگیزد و بر فضای رسانه ای جهان اثرگذاری قدرت آفرین دارد و در بازدارندگی دشمنان نیز موثر واقع می شود، این مستندها قابل تقدیر بوده است.
فراهنگ**9187**1027


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن