تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803318921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتقاداتم فراموش شدني نيستند/ براي سي و سومين جشنواره فجر فيلمي ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آذر ۱۳۹۳ (۲۲:۱۴ب.ظ)
آبيار در گفت و گو با موج: اعتقاداتم فراموش شدني نيستند/ براي سي و سومين جشنواره فجر فيلمي ندارم کارگردان فيلم شيار 143 با بيان اينکه به شايعات سايت هاي زرد توجهي نمي کنم گفت: اعتقاداتم را از سر راه نياوردهام که يک شبه فراموش کنم.
نرگس آبيار در گفت و گو با خبرنگار موج در حاشيه مراسم اکران و افتتاحيه فيلم شيار 143 در سينما ميرزا کوچک رشت، از حضور در جمع گيلانيان اظهار خرسندي کرد.
وي با بيان اينکه اين فيلم پس از اکران جوايز زيادي دريافت کرد، افزود: مهم‌ترين آنها دريافت سه جايزه از فيلم فجر، هشت جايزه از جشنواره تجلي اراده ملي و سه جايزه از فيلم مقاومت بود و فيلم شيار 143 نامزد دريافت هشت جايزه خارجي شد.
کارگردان فيلم شيار 143 گفت: بزرگ‌ترين جايزه‌اي که دريافت کردم اين بود هر جا که رفتم آن مکان به حضور مادران شهدا و ايثارگران متبرک شد.
وي با بيان اينکه اين فيلم تقديم به مادران شهدا بود، ادامه داد: شخصيت اصلي فيلم نيز يک مادر بود و فيلم شيار 143 فرش قرمز زير پاي مادران شهدا شد و اين فيلم توانست با ايجاد همدلي بين مردم نقاط مشترک موضوعات سال‌هاي دفاع مقدس را بازگو کند.
آبيار، با اشاره به اينکه فيلم شيار 143 با نگاه انساني و تاثيرگذار به موضوع جنگ توانست توجه تمام گرايش‌ها و طيف‌هاي مختلف جامعه را به خود جلب کند، تصريح کرد: اين فيلم حتي از اديان ديگر نيز مخاطباني داشت که نسبت به موضوع آن ابراز علاقه‌مندي کردند.
وي با بيان اينکه امسال براي‌ سومين جشنواره فيلم فجر فيلمي ندارم، درباره رمان‌هاي خود در حوزه دفاع مقدس گفت: قصد دارم اين روند را ادامه دهم زيرا اکنون در حوزه دفاع مقدس به‌ويژه جمع‌آوري خاطرات جنگ در کشور منابع گرانبهايي جمع‌آوري شده که مي‌توان از آن براي ساخت چنين فيلم‌هايي استفاده کرد.
کارگردان فيلم شيار 143 به فيلمسازان حوزه دفاع مقدس تاکيد کرد تا از ادبيات دراماتيک منابع مذکور براي ساخت فيلم‌هاي خود استفاده کنند.
وي به نقش تاثيرگذار بازيگران فيلم شيار 143 اشاره کرد و گفت: فيلمسازي کاري گروهي است که تمام گروه‌ها از گريم، فيلم‌بردار، بازيگر و تهيه کننده در آن نقش دارند.
آبيار با تصريح براينکه شيار 143 برداشتي از رمان «چشم سوم» وي است، اضافه کرد: رمان ديگري را به تازگي نوشته‌ام و به ناشر سپرده‌ام اما هنوز نام مناسبي براي آن انتخاب نکرده‌ام.
وي درباره شايعاتي که عليه او مطرح شده است، يادآور شد: اعتقادهاي خود را از سر راه نياورده‌ام که يک شبه از دست دهم و برخي از سايت‌هاي زرد براي اينکه بيشتر ديده شوند به اين شايعات دامن مي‌زنند و نگاه من هرگز پس از ساخت اين فيلم عوض نشده و اعتقادهايم تغيير نکرده است.
اين کارگردان به انتقادهايي که به فيلمش شده است اشاره کرد و گفت: بيشتر کارگردان‌هاي بزرگ دفاع مقدس کشور از شيار 143 حمايت کردند و بين منتقدان تنها «فراستي» از اين فيلم انتقاد کرد‌.
وي با اشاره به حمايت حاتمي‌کيا از فيلم شيار 143، خاطرنشان کرد: ابراهيم حاتمي‌کيا در جلسه نقد و بررسي اين فيلم در برج ميلاد فيلم «چ‌» را به شيار 143 تقديم کرد و بزرگ‌ترين حمايت از اين فيلم را انجام داد.
آبيار، درباره آثار حاتمي‌کيا در حوزه دفاع مقدس اظهار کرد: حاتمي‌کيا نقش پدري در سينماي جنگ ايران و دغدغه سينماي جنگ را دارد.
وي با اشاره به انگيزه‌هاي خود براي ساخت فيلم شيار 143 به عنوان نويسنده رمان، يادآور شد: در سال 83 با ديدن يک فيلم تاثيرگذار دريافتم که زبان فيلم و تصوير بسيار گوياتر و غني‌تر و جهان‌شمول‌تر از زبان ادبيات است به همين منظور به فيلم‌سازي روي آورده‌ام.
کارگردان فيلم شيار 143، آمار پايين خوانندگان کتاب را دليل ديگري براي ساخت فيلم‌هايش عنوان کرد.
به گزارش موج، مراسم افتتاح فيلم شيار 143 در سينماي ميرزا کوچک رشت با حضور مسئولان و اصحاب رسانه افتتاح و اکران شد که مورد استقبال حاضران قرار گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن