تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814259118




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وقتي روابط عمومي‌ها و رسانه‌ها از هم فاصله مي‌گيرند...


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: وقتي روابط عمومي‌ها و رسانه‌ها از هم فاصله مي‌گيرند...


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي

در جريان رويدادهايي كه اتفاق مي‌افتد اطلاعاتي وجود دارد كه سازمان آنها را از چشم عموم مردم دور نگه مي‌دارد و محرمانه است و همين محرمانه بودن باعث مي‌شود كه روابط عمومي‌ها با ديگر رسانه‌ها از هم فاصله بگيرند.

به گزارش سرويس جامعه اطلاعاتي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در وبلاگ"مطالعات ارتباطي" به نشاني http://zoka.blogfa.com آمده است: هرچه جامعه بسته‌تر باشد روابط عموميش هم بسته‌تر است و در نتيجه اطلاعات محرمانه بيشتري دارد، بنابراين با رسانه‌ها مساله پيدا مي‌كند، بر عكس هرچه بازتر باشد روابط عمومي هم بازتر است، در نتيجه اطلاعات محرمانه كمتر دارند و روابط با رسانه‌ها بهتر است.

در نتيجه در جوامع باز رسانه‌ها دولت آن كشور مي‌شوند. مثل برخي از خبرگزاري‌ها كه فقط يك خبرگزاري تنها نيستند، بلكه يك سياست‌مدار و سياست‌گذار هم هستند، ولي در جوامع غير از اين، چون رابطه وجود ندارد هميشه يك لايه و جدايي كامل بين رسانه‌ها و سياستمداران وجود دارد.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن