تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803721319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نفس توجه به تحول در بانک دي ارزشمند است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۵۰ب.ظ)
قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران: نفس توجه به تحول در بانک دي ارزشمند است چهارمين همايش «تحول در نگاه دي» با شعار در مسير افتخارآفريني امروز با حضور قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران، مدير عامل بانک دي و رؤساي شعب و مديران اين بانک در مرکز همايش‌هاي باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد شهيد و امور ايثارگران در اين مراسم با تأکيد بر اينکه تحول دايره بسيار وسيعي دارد، گفت: تحول، شناخت نقاط ضعف و قوت و تبديل ضعف‌ها به قوت است و نفس توجه به تحول در بانک دي، بسيار ارزشمند و خوشحال کننده است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد حبيب الله حسني با تأکيد بر حمايت کامل بنياد از مديريت آگاه و بصير بانک دي، خطاب به مديران شعب اين بانک، گفت: توانمندي انسان‌ها يکسان نيست ولي هر شخصي بايد در حد توانايي خود و متناسب با مسووليتي که به وي سپرده شده است، انجام وظيفه کند.
وي گفت: من به بانک دي اميدوارم و به طور کامل از اين بانک حمايت مي‌کنم، شما نيز پس از قبول مسووليت بايد با صداقت به تکليف خود عمل کنيد، همچنين بايد با صداقت حريم امني ايجاد کنيد تا آسيبي متوجه اين حريم نشود در اين صورت خدا نيز شما را ياري خواهد کرد.
او با بيان اينکه تحول دايره بسيار وسيعي دارد، خاطرنشان کرد: اتاق فکر بانک دي بايد با توجه به همين مسأله کار کند و پس از پردازش موقعيت‌ها، امور بانک را به دست افرادي باهوش، مطمئن و هوشيار بسپارد.
حجت الاسلام و المسلمين حسني ابراز اميدواري کرد فناوري‌هاي جامع و جديدي که اين بانک از آنها بهره مي‌گيرد با سرعت بيشتري به بهبود و ارتقاء فعاليت‌هاي آن کمک کند.
قائم مقام نماينده ولي فقيه در بنياد افزود: افتخارآفريني که بانک دي به دنبال تحقق آن بوده، وجه تمايزي است که شما به دنبال کسب آن هستيد، بنياد شهيد و امور ايثارگران نيز حامي شماست تا در آينده‌اي نزديک اين بانک را در بالاترين رده‌ها ببينيم.
حجت الاسلام والمسلمين حسني با اشاره به اينکه در حوزه مسووليت با واژه‌هايي مانند تکليف و تکلف مواجه مي‌شويم، اظهار کرد: وظيفه‌اي که به ما سپرده مي‌شود و ما با بررسي مبنا و مشروعيت کار، مامور به انجام آن هستيم تکليف به حساب مي‌آيد و يک مسوول بايد بداند تکليف چيست و بر اساس آن تکليف حرکت کند؛ زيرا عمل به تکليف مهمترين مسأله پس از پذيرفتن يک مسووليت است، پس نبايد کاري کنيم که مجبور شويم ادامه راه را با تکلف که امري مذموم است پيش ببريم.
حجت الاسلام و المسلمين حسني افزود: آيه ششم از سوره زمر به انسان مي‌گويد که با تفکر در خلقت خود، به اينکه چه بود، چه شد و چه خواهد شد بيانديشد، شما نيز در حوزه کاري و عمل به وظايف خود بايد در نظر داشته باشيد که تکليف خود را چگونه انجام داده‌ايد.
وي با قرائت فرازي از دعاي عرفه ادامه داد: حضرت امام حسين (ع) در اين دعا شناخت خود، خداي خود، تکليف، مسووليت پذيري، شناخت تکليف و عمل بر اساس اين تکليف را بيان کرده است، پس در مي‌يابيم عرفان بالاتر از عمل است و پيش از انجام هر کاري بايد شناخت حاصل شود.
در ادامه اين همايش علاوه بر احمد شفيع‌زاده، مدير عامل بانک دي، معاونان بانک به تشريح آخرين برنامه‌ها و عملکردهاي بانک پرداختند.
شرکت کنندگان در اين همايش سپس با حضور بر مزار گلزار شهداي گمنام باغ موزه دفاع مقدس نسبت به مقام شامخ شهدا اداي احترام کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن