تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820902205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیتهای داوطلبانه سرمایه ارزشمند اجتماعی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار مرکزی: فعالیتهای داوطلبانه سرمایه ارزشمند اجتماعی است اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار استان مرکزی گفت: فعالیت های داوطلبانه در لایه های مختلف اجتماعی سرمایه ای ارزشمند است که باید به درستی از آن بهره گرفته شود.


«شکر الله حسن بیگی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا به مناسبت روز داوطلب (14 آذرماه ) افزود: قطار توسعه نیارمند مشارکت های هدفمند مردمی و اجرای دقیق برنامه های کارآمد است و در این حوزه فعالیتهای داوطلبانه نهادهای مردمی نقش محوری و سازنده ای دارند.
وی اظهار کرد: ظرفیت های داوطلبانه در هر جامعه بیانگر وزن مسوولیت پذیری اجتماعی و اعتقاد عملی اقشار مختلف انسانی نسبت به همنوع دوستی و اصلاح ساختارهای بیمار و مشکل دار جامعه است و بهره گیری موثر از این ظرفیت باید هنر مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: اقدامات داوطلبانه قادر است خلا ها و ضعف های موجود در حوزه های مختلف را بپوشاند و حلقه های واسط برای تقویت پیوستار عاطفی، همگرایی اجتماعی، رشد عقلانیت و هم افزایی نیروها در راستای برنامه های توسعه محور باشد.
حسن بیگی توضیح داد: دولت تدبیر و امید اعتقاد راسخی به مشارکت هدفمند نهادهای مردمی و گروه های داوطلبانه در پیشبرد برنامه ها دارد و از گروه های مشارکت جو و داوطلب به صورت قاطع حمایت و پشتیبانی می کند.
وی توضیح داد: نهادینه شدن فرهنگ اقدامات داوطلبی به معنای حاکمیت عملی مردم در تصمیم سازی و مشارکت اجتماعی است و جامعه پویا و پیش رونده چارچوب اجرایی و مدیریتی خود را بر مبنای باروری این ظرفیت تنظیم می کند.
حسن بیگی اظهار کرد: بیش از 430 سمن در استان مرکزی در قالب هشت شبکه زیست محیطی، خیرین، اجتماعی، حمایت از معلولین، فرهنگ و هنر، پیشگیری، کاهش آسیب و درمان اعتیاد، علمی و کارآفرینی و سلامت قابلیتی است که تلاش دولت در این است از قدرت فکری و اجرایی آنها در برنامه های توسعه ای استان به نحو مطلوب استفاده کند.ک/3
560/


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن