تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815569850




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نام نويسي تا اولويت هاي 450 در کاروان هاي عمره


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۴۳ق.ظ)
نام نويسي تا اولويت هاي 450 در کاروان هاي عمره نام نويسي از اولويت هاي تا 450 تنها در صورت وجود ظرفيت خالي در کاروان هاي عمره امکان پذير است.
به گزارش خبرگزاري موج، به اطلاع کليه دارندگان اسناد وديعه گذاري عمره مفرده تا اولويت 450 مي رساند، همان گونه که در اطلاعيه قبلي اين سازمان درخصوص فراخوان اولويت هاي تا 450 براي نام نويسي در کاروان‌هاي عمره آمده است، ثبت نام اين گروه از متقاضيان تنها در صورت وجود ظرفيت خالي در کاروان‌هاي عمره هر استان امکان‌پذير است و متقاضيان براي مشاهده ظرفيت هاي خالي کاروان هاي عمره مي توانند به سامانه فاخر به آدرس fakher.haj.ir مراجعه کنند.
لازم به ذکر است؛ در صورت تکميل ظرفيت گروه هاي اعزامي به عمره ثبت نام در کاروان ها متوقف شده و تعهدي براي نام نويسي از اولويت هاي جديد وجود ندارد.
از دارندگان اولويت هاي تا 450 درخواست مي شود در صورت عدم وجود ظرفيت خالي در کاروان‌هاي عمره از مراجعه غيرضروري به دفاتر حج و زيارت استان‌ها خودداري کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن