تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819476940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج در سبد غذای فرهنگی خانوار ایرانی جا پیدا کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی: بسیج در سبد غذای فرهنگی خانوار ایرانی جا پیدا کرده است بیرجند - ایرنا - فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: امروز تفکر بسیجی و خط مشی کاری آن به عنوان یک غذای فرهنگی در سبد خانوار ایرانی برای خود جا پیدا کرده است.


سردار "یعقوبعلی نظری" روز پنجشنبه در جلسه مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی افزود: حال این مردم هستند که بر اساس میزان برداشت خود از این سبد باید به کارنامه بسیج نمره بدهند.
وی در تشیریح عملکرد بسیج در بخش های مختلف زندگی روزمره شهروندان گفت: امسال حوزه بسیج سازندگی متعهد به ایجاد 400 کارگاه تولیدی کوچک زودبازده (فعال) شده بود که تاکنون 300 واحد آن فعال شده و تا پایان سال 100 واحد دیگر نیز فعال خواهد شد که در اشتغالزایی استان نقش بسزایی ایفا می کنند.
عمران و آبادانی روستاها، بازسازی مدارس، کمک به کشاورزان در زمان فصل های سه گانه کاشت، داشت و برداشت، از دیگر خدمات بسیج سازندگی بود که سردار نظری به آنها اشاره داشت.
وی در ادامه به فعالیت های حوزه فرهنگی بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر به طور اختصاصی در دستور کار بسیج قرار دارد و تاکنون 132 نفر در سطح استان به صورت چهره به چهره ارشاد خاص شده اند.
سردار نظری افزود: همچنین از ابتدای امسال عملیات مقابله با ماهواره در استان آغاز و تاکنون مردم به صورت داوطلبانه 400 دستگاه ماهواره به مراکز و پایگاه های بسیج استان تحویل داده اند و از حیث آلودگی استان به ماهواره به کمتر 10 درصد رسیده است.
وی همچنین به ساماندهی چهار هزار و 600 حلقه شجره طیبه صالحین در استان اشاره کرد و گفت: حلقه های شجره طیبه صالحین آمادگی مبنای و عقیدتی اعضای بسیج را بر عهده دارند.
سردار نظری همچنین از اعزام سالانه حدود 15 هزار نفر به اردوهای راهیان نور خبر داد و افزود: امسال باید 200 یادواره شهدا تا پایان سال برگزار شود که بیشتر آن انجام شده است.
وی در بخش دیگری به کارکرد سیاسی و دفاعی بسیج اشاره کرد و گفت: اعضای بسیج در 12 گردان امام حسین(ع)، 39 گردان بیت المقدس و 72 گردان عاشورا و الزهرا و کوثر با تمرینات منظم ساماندهی شده اند.
سردار نظری همچنین از برگزاری رزمایش سالانه آمادگی گردان های بسیج استان در 15 و 16 اسفند ماه امسال خبر داد.666 /665


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن