تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819232359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تامین زیرساختها، از مهمترین اقدامات در توسعه مرز رازی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار آذربایجان غربی: تامین زیرساختها، از مهمترین اقدامات در توسعه مرز رازی است ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان غربی گفت: تامین زیرساختها، از مهمترین اقدامات در توسعه مرز رازی است و باید این امر در دستور کار جدی مسئولان باشد.


قربانعلی سعادت روز پنجشنبه در بازدید از مرز رازی خوی افزود: این مرز از مهمترین مبادی رسمی استان به شمار می رود که باید با تامین زیرساخت های لازم در آن، شرایط را برای رونق تجارت خارجی و توسعه صادرات مهیا کنیم.
وی اظهار کرد: راه اندازی و فعال سازی بازارچه و پایانه حمل و تردد کالا در کنار پایانه مسافری در مرز رازی از جمله ضرورت هایی است که باید مورد توجه مسئولان بخش های مرتبط قرار گیرد.
استاندار آذربایجان غربی بر خرید و نصب دستگاه X-ray در پایانه مرزی رازی تاکید کرد و ادامه داد: این امر می تواند در راستای سهولت و تسهیل در عبور و مرور از این مرز مهم تاثیرگذار باشد.
پایانه مرزی رازی در 68 کیلومتری غرب شهرستان خوی و در نقطه مقابل گمرک کاپی کوی ترکیه واقع شده است.
مرز رازی خوی سومین مرز زمینی رسمی ایران با کشور ترکیه است و همچنین تنها مرز ریلی جمهوری اسلامی ایران به ترکیه و کشورهای اروپایی به شمار می رود.
بازارچه این مرز در سال 1388 افتتاح شد و توافقنامه ایجاد گمرک مشترک مرزی رازی - کاپی کوی نیز در اسفندماه سال 89 به امضای وزیر اقتصاد و دارایی ایران و وزیر مشاور ترکیه رسید.
این گمرک در سال 1351 به عنوان گمرک مرز ریلی مجاز تعیین شد و ورود و خروج کالا با راه آهن از آن انجام گرفت.
استاندار آذربایجان غربی در سفر یکروزه به خوی از پایانه مرزی رازی این شهرستان بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آن قرار گرفت.
8137/8136


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن