تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه بهره‏اى از دانش ندارد معنا ندارد كه ديگران او را سعادتمند بدانند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820085356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاجگردون:تامین آب مهمترین راهکار توسعه گچساران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تاجگردون:تامین آب مهمترین راهکار توسعه گچساران است گچساران - ایرنا - رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تامین آب کشاورزی، صنعتی و آشامیدنی مهمترین راهکار توسعه این شهرستان است.


غلامرضا تاجگردون روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کمبود آب بخش های مختلف در گچساران افزود: رونق تولید و افزایش رفاه مردم در گرو اجرای طرحهای بزرگ تامین آب است.
وی با یادآوری کمبود آب در شهرک های صنعتی ، وجود بیش از 20 هزار هکتار زمین کشاورزی نیازمند آب، در دست اجرا بودن طرح های پتروشیمی، نیروگاه سیکل ترکیبی برق و منطقه ویژه اقتصادی در گچساران به عنوان واحدهای تولیدی و صنعتی اشتغالزا تصریح کرد: تامین آب در بخش های مختلف ضمن ایجاد فرصت های شغلی پایدار افزایش تولید ملی را به دنبال دارد.
وی گفت: کمبود آب در نزدیکی سد کوثر بدون تخصیص آب به انداره نیاز مردم منطقه و در حال احداث بودن سد چم شیر در20 کیلومتری شهر دوگنبدان بدون تخصیص آب از این مخزن دو میلیارد متر مکعبی مایه نگرانی مردم و مسوولان این شهرستان است.
وی از عملکرد مسوولان گچساران در سال های توزیع اختصاص آب سدهای کوثر و چم شیر انتقاد کرد و تاکید کرد: بی توجهی به نیازهای آب در گچساران عامل اصلی بسیاری از عقب ماندگی ها و نرخ بالای بیکاری است.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگرش مثبت و سازنده دولت یازدهم به مناطق محروم ابرازامیدواری کرد: با توجه ویژه دولتمردان در اصلاح تخصیص آب به این منطقه بتوان گام های بلندی به سوی ر.نق و آبادانی این شهرستان زرخیز برداشت.
تاجگردون با بیان این نکته که حل مساله اشتغال و رفاه عمومی مردم بسیار مهمتر از مسایل سیاسی است از رسانه های ارتباط جمعی خواست با یادآوری کمبودها و مشکلات مردم از سویی و معرفی عملکرد مثبت نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه رضایتمندی مردم و تحقق حقوق واقعی آنها را فراهم کنند.
8143/671


07/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن