تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820138044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو اتحادیه صادرکنندگان بانه: مالیات بر فروش در کردستان گرفته نشود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عضو اتحادیه صادرکنندگان بانه: مالیات بر فروش در کردستان گرفته نشود سنندج – ایرنا – نماینده اتحادیه صادرکنندگان شهرستان بانه با اشاره به تصویب وزارت اقتصاد و دارایی مبنی بر عدم اخذ مالیات بر فروش در کردستان گفت: مالیات بر فروش در کردستان نباید گرفته شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ناصر سلیمی روز چهارشنبه در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی صنایع، معادن، کشاورزی و فعالان اقتصادی استان با مدیرکل سازمان امور مالیاتی کردستان، افزود: شواهد عینی نشان می دهد که در بسیاری از موارد از پیله وران مالیات بر فروش اخذ شده است.
او اخذ مالیات بر فروش را از رویه های ناپسند دانست و گفت: چنین رویه هایی موجب فرار مالیاتی خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحقق 120 درصدی اخذ مالیات در سال گذشته در استان کردستان گفت: این در حالی است که استان کردستان از نظر درامد و تولید ثروت جایگاه مناسبی در کشور ندارد.
رییس اتاق اصناف سنندج نیز در این نشست گفت: پرداخت مالیات حق است و برای ما که در این جامعه زندگی می کنیم و از امکانات آن استفاده می کنیم خود تمایل به پرداخت مالیات داریم.
فرهاد عزت پور با اشاره به اینکه افراد برای پرداخت زکات بدون هیچ اجبار و درخواستی اقدام می کنند، افزود: اگر عدالت مالیاتی اجرا شود فرار مالیاتی نیز به شدت کاهش می یابد.
وی ادامه داد: اطلاع رسانی مناسبی در زمینه پرداخت مالیات ارزش افزوده وجود نداشته است و موجب ایجاد مشکلاتی شده است.
وی از مسوولین سازمان امور مالیاتی کردستان خواست تا کارکنان این سازمان را در مورد نحوه دریافت مالیات از مغازه داران توجیه کنند.
نماینده کانون کارفرمایان استان کردستان نیز در این نشست با اشاره به اینکه مسوولین کنونی استان بومی هستند و انتظار بیشتری از آنها می رود، گفت: برخی بخش نامه های کمک به تولید کنندگان در استان اجرا نمی شود و ما از طریق استان های همجوار از این موضوع مطلع شده ایم.
زارعی افزود: علنی و اجرایی نکردن این بخش نامه ها ظلم به تولیدکنندگان کردستانی است و از مسوولین سازمان امور مالیاتی انتظار پیگیری داریم.
وی با اشاره به اینکه پیشتر تنها 30 یا 40 واحد شن و ماسه در استان وجود داشت، اظهار کرد: به دلیل فعالیت ساخت مسکن مهر مجوزهای زیادی داده شد و اکنون نزدیک به 120 واحد شن و ماسه در استان فعالیت می کند که سبب یک رقابت منفی شده است. ک/2
570/533


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن