تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820238367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تداوم جمع آوری انشعابات برق غیرمجاز در جیرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تداوم جمع آوری انشعابات برق غیرمجاز در جیرفت جیرفت - ایرنا - فرماندار جیرفت گفت: جمع آوری انشعابات برق غیرمجاز تا رسیدن به نقطه مطلوب ادامه دارد.


به گزارش ایرنا، احمد امینی روش روز چهارشنبه در جمع کارکنان شرکت توزیع برق جنوب استان که با حضور معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر برگزار شد افزود: برای رفع مشکلات حوزه برق که یکی از آنها انشعابات غیرمجاز است همه باید وارد میدان شوند.
وی بر همکاری دهیاران با شرکت توزیع برق تاکید کرد و گفت: قابل قبول نیست در یک جامعه اسلامی 35 درصد هدر رفت و تلفات برق داشته باشیم و رفع این معضل به فرهنگ سازی تووسط ائمه جمعه، روحانیون و اصحاب رسانه نیاز دارد.
وی بیان کرد: شواری تامین شهرستان با قاطعیت هرچه تمام تر با افرادی که انشعاب غیرمجاز دارند برخورد قانونی انجام خواهد داد زیرا این اقدام آنها موجب هدر دادن سرمایه ملی می شود.
فرماندار جیرفت با اشاره به معوقات شرکت توزیع برق گفت: برای وصول این معوقات نیز باید تلاش شود زیرا اگر این معوقات به چرخه بازگردد موجب ارایه خدمات بهتر به مردم می شود.
وی افزود: امید است با راه اندازی نیروگاه برق کهنوج شاهد رفع افت ولتاژ برق در این منطقه باشیم و این کار از خواسته های مکرر مردم است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت هم گفت: تلفات برق نگران کننده است و این موضوع از نظر شرعی هم اشکال دارد که باید فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شود.
مجید رستمی بیان کرد: شرکت توزیع برق باید نمایندگان حقوقی خود را تقویت کند تا بتوانند با این معضلات برخورد کنند و دستگاه قضایی هم آماده همکاری با این شرکت برای برخورد با تخلفات است.
وی با اشاره به سرقت کابل های برق در روستاها افزود: باید تدبیری اندیشیده شود تا از کابل های خود نگهدار استفاده شود.
در پایان این نشست با اهدای لوح سپاس از فرماندار، دادستان و فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت برای برخورد با انشعابات غیر مجاز برق تقدیر شد.
7444/8154


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن