تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819872457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار سمنان: معلولیت محدودیت نیست، فرصت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار سمنان: معلولیت محدودیت نیست، فرصت است سمنان - ایرنا - استاندار سمنان با گرامیداشت روز جهانی معلولین، خدمت به معلولین را ارزشمند خواند و گفت: معلولیت محدودیت نیست بلکه یک فرصت است.


"محمد وکیلی" روز چهارشنبه در همایش روز جهانی معلولان در تالار هلال احمر سمنان تاکیدکرد: مدیران و مسئولین به عنوان خادم معلولین در خدمتگزاری به این قشر تلاش کنند.
وی گفت: توانمندیهای معلولان که در آثار صنایع دستی مشاهده می شود از دیگران بهتر و مناسبتر است.
وکیلی در پیشنهادی به مدیر کل بهزیستی خواستار فراهم کردن فرصت خدمت به معلولین برای مسئولین و مدیران شد و افزود: با برنامه ریزی، مدیران فرصتی تعیین کنند و با حضور در مراکز نگهداری معلولین به این عزیزان خدمت کنند و همچنانکه حرم اهل بیت (ع) خادم حرم دارند مدیران نیز به عنوان خادم معلولین در خدمتگزاری به این قشر تلاش کنند.
استاندار سمنان مناسب سازی برای عبور و مرور معلولین را در دستگاههای اجرایی مهم خواند و از دستگاهها خواست در مناسب سازی تلاش کنند.
تلاش برای تامین بخشی از هزینه های معلولین، توجه به بحث کودکان بی سرپرست و ایجاد فرصت برای مسئولین که حامی این کودکان قرار گیرند، توجه به سالمندان برای اینکه این عزیزان احساس تنهایی و بی هویتی نکنند و توجه به کار و تلاش مربیان نگهداری معلولین ذهنی و جسمی با توجه به شرایط سخت فعالیت آنان از دیگر نکات مورد تاکید استاندار سمنان در این همایش بود.
مدیر کل بهزیستی استان سمنان نیز در این همایش، خواستار فرهنگ سازی و تغییر نگرش جامعه نسبت به معلولیت شد و از دستگاهها و نهادها خواست در کمک و رسیدگی به وضعیت معلولین تلاش کنند.
حجت الاسلام "علی پهلوان" با اشاره به اینکه اشتغال یکی از بزرگترین مشکلات امروز معلولین است، گفت: اگر قانون جذب سه درصد از معلولین در دستگاههای اجرایی و قانون 60درصدی جذب معلولین در بخش تلفن خانه ارگان های دولتی اجرایی می شد امروز با مشکل اشتغال معلولین مواجه نبودیم.
وی گفت: در بخش مسکن نیز تعداد زیادی از معلولین با مشکل مواجه هستند و تنها پرداخت تسهیلات به معلولین برای استفاده از مسکن مهر مشکلات را حل نکرده است و معلولین صاحب خانه شده اند اما معلولین اشتغال مناسبی ندارند و در پرداخت تسهیلات مسکن با مشکل مواجه اند.
همایش روز جهانی معلولین با حضور جمعی از مدیران و معلولین و خانواده های آنان در سالن هلال احمر سمنان برگزار شد.
در این همایش جمعی از نخبگان و برترین های جامعه معلولین استان سمنان تجلیل شدند و از نمایشگاه دستاوردهای صنایع دستی معلولین بازدید به عمل آمد.
در استان سمنان بیش از 10 هزار معلول وجود دارد.ک/2
599


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن