تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818994774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار سمنان بر رفع موانع تولید در مشاغل خانگی تاکید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار سمنان بر رفع موانع تولید در مشاغل خانگی تاکید کرد سمنان - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بر رفع موانع تولید مشاغل خانگی در میان متقاضیان با همکاری سازمانها و نهادهای ذیربط تاکید کرد.


"محمد صارمی زاده" روز چهارشنبه در کارگروه بانوان و خانواده استان سمنان، تشکیل یک تیم متخصص و کاردان برای جمع بندی و یکپارچه کردن نظرات و پیگیری امور اشتغال زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار را از اولویت ها دانست و گفت: این امر از موازی کاری جلوگیری و باعث تسریع در این امور است.
در این نشست وضعیت معیشتی زنان سرپرست خانوار به خصوص در زمینه مشاغل خانگی از سوی معاون حمایت از خانواده کمیته امداد مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
وی گفت: از 22 هزار نفر مددجوی ثابت و 52 هزار مددجوی متغیر حدود چهار هزار نفر زن سرپرست خانوار هستند که به دلیل فوت سرپرست، طلاق و یا متارکه و ... تحت پوشش کمیته امداد هستند و بیشتر آسیب های موجود متوجه فرزندان این خانوارها است.
وی گفت: با توجه به اشتغالزایی صورت گرفته در 105 رشته شغلی، 850 نفر ابراز رضایت کرده اند و دارای بازار کار خوبی نیز هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان نیز به موانع قانونی موجود در اشتغال زنان از جمله دستمزد پایین بانوان در مقایسه با آقایان در کارگاه های تولیدی و ...، وجود نوبت کار شیفتی در واحدهای صنعتی، تمکین نکردن کارفرمایان در خصوص دادن پاس شیر به مادران و ... اشاره کرد.
مدیر کل بانوان و خانواده استاندار سمنان نیز تدوین برنامه جامع برای زنان سرپرست خانوار، شناخت مسائل و مشکلات زنان سرپرست خانوار و ارائه پیشنهاد برای رفع آنها، تشکیل کمیته های کاری با حضور دستگاههای اجرایی را خواستار شد.ک/1
599


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن