تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819263508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرسی های آزاد اندیشی بهترین تریبون هم اندیشی مخالف و موافق است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: کرسی های آزاد اندیشی بهترین تریبون هم اندیشی مخالف و موافق است یاسوج- ایرنا_ رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به اهمیت برگزاری کرسی های آزاد اندیشی دانشجویی در دانشگاهها اشاره کرد و گفت: کرسی های آزاد اندیشی بهترین تریبون هم اندیشی و تبلور تضارب آرای مخالف و موافق است.


به گزارشخبرنگارایرنا، رضا چمن روز چهارشنبه در نشست انجمن هایب دانشجویی با استاندارکهگیلویه وبویراحمد دراسنه 16آذر روز دانشجو افزود: تشکلهای دانشجویی باید محور برگزاری آرام و با نشاط محافل آزادندیشی در دانشگاهها باشند.
وی به لزوم افزایش سعه صدر تشکلهای دانشجویی و دانشجویان برای برگزاری بیشتر کرسی های آزاداندیشی و شنیدن ایده های گروههای سیاسی درون نظام گفت: دین اسلام هرگز با بستن باب صدای مخالف موافق نبوده بلکه بزرگان دین با سعه صدر صدای مخالف را شنیده اند و با بیان وبرهان پاسخ داده اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به مکاتب بحث امام صادق (ع)با دشنمنان دین خدا و سبک ایدئولوژی شهید مطهری که معتقد بود نباید کرسی آزاداندیشی کمونیست ها در دانشگاه بسته شود اشاره کرد وگفت: شهید مطهری معتقدبود باید صدای مخالف شنیده شود تا به آن پاسخ داده شود تا از هر گونه شبهه آفرینی جلوگیری شود.
وی تصریح کرد: ایدولوژی انقلابی ما برگرفته از قرآن و نهج البلاغه است و طرح میاحث مختلف در قالب کرسی های آزاد اندیشی فرصتی برای تضارب افکار و پویایی جامعه دانشجوی و دانشجویان خواهد شد.
چمن با بیان اینکه برخی حوادث در جریان کرسی های آزاد اندیشی در این دانشگاه کهفقعابت خوبی دراین عرصه داشته از سوی کسانی است که از بیرون دانشگاه وارد این نشست ها می شوند، است گفت: تشکلهای دانشجوی و جامعه دانسجویی باید زمینه را برای برگزاری هرچه بیشتر و باشکوهتر کرسی های آزاد دانیشی فراهم کنند.
وی در پاسخ به برخی دانشجویان ازچگونگی روند توسعه خدمات بخش سلامت دراستان بیان کرد: مدیران سلامت در کشور گل سرسبد خدمت رسانی به مردم اند و این بخش دراستان در یکسال گذشته خدمات ارزنده ای ارایه شده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: روند خدمات رسانی بخس مهم بهداشت و درمان در استان نسبت به گذشته روند چشمگیری یافته و نسبت به ایده ال فاصله زیادی دارد.
رییس داشگاه یایوج نیز از دانشجویان به عنوان قشر بالنده و پویا یاد کرد و افزود: قشر دانشجو در حوادث قبل و بعد از انقلاب، جنگ و توسعه کشور نقش ممتازی داشته اند.
شاهپور رمضانی با گرامیدشت یاد شهدای 16آذر و تبریک این روزه به دانشجویان تصریح کرد: قشر دانشجو از اثرگذارترین اقشار جامعه در رعرصه های مختلف هستند.
وی گفت: دانشجو مهمترین عنصر پویای دانشگاه و جامعه است و کمک به مهیا شدن بستر دانشگاه و دانشجو برای حرکت های علمی و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی یک رسالت مهم مدیران است.
وی برهمکاری بیشتر تشکلهای دانشجویی برای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی تاکید کرد.
رمضانی برلزوم همکاری و تلاش دانشجویان برای جو آرام و فضای برگزاری برنامه های مختلف و کرسی های آزاد داندیشی دردانشگاه تاکید کرد.
دراین نشست تشکل های دانشجویی بسیج دانشگاهها، انجمن اسلامی ،راه امید و دیگر تشکلها وگرووهای دانشجویی مباحثی درخصوص برگزاری مراسم 16آذر، لزوم ارتباط بیشتر مسوولان اجرایی با دانشگاهها، بازی نمودن فضای فعالیت های دانشجویی و توسعه استان بیان کردند.
671


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن