تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813048565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تذکر نمایندگان خوزستان به وزیر نیرو


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تذکر نمایندگان خوزستان به وزیر نیرو دزفول - ایرنا - 18 نماینده خوزستان در مجلس شورای اسلامی در خصوص آنچه که تخصیص نیافتن آب برای طرح 800 هزار هکتاری اراضی کشاورزی خوزستان عنوان شده، طرح سووال از وزیر نیرو را به هیات رییسه مجلس شورای اسلامی ارایه کردند.


" سید حسین دهدشتی " نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، "برداشت و انتقال آب از سرچشمه های رودخانه کارون بدون مستندات قانونی و منطقی" را از دیگر علل تذکر نمایندگان خوزستان به " چیت چیان " وزیر نیرو عنوان کرد.
وی افزود:به رغم فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت احیای 800 هزار هکتار اراضی کشاورزی خوزستان در سال 1375 و مصوبه دولت یازدهم در سفر پارسال هیات دولت به خوزستان، و تاکید مجدد بر اجرای آن، همچنان تخصیص آب مورد نیاز به علل مختلف توسط وزارت نیرو متوقف مانده است.
وی اظهارکرد:متاسفانه به رغم هشدار مکرر نمایندگان خوزستان، برداشت و انتقال آب از سرچشمه های رودخانه کاروان بدون مستندات قانونی و منطقی در دستور کار وزارت نیرو قرار دارد.
این تذکر در کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر نیرو مورد بررسی قرار می گیرد.
اجرای طرح کشاورزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر احیای اراضی کشاورزی خوزستان درگرو تامین آب است.
خشکسالی چند سال اخیر و اجرای طرح برداشت آب از سرشاخه رودخانه های کارون و دز به یک چالش جدی در خوزستان تبدیل شده است.
7280/648/ 640


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن