تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خشمش را برطرف سازد، خداوند كيفرش را از او بردارد و هر كس زبانش را نگه دار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813157305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفارت عربستان در بغداد بازگشایی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سفارت عربستان در بغداد بازگشایی می شود تهران-ایرنا- دولت عربستان سعودی به دولت عراق اعلام کرد که سفارت خود را تا حداکثر 2 ماه دیگر و پس از تکمیل اقدامات امنیتی و اداری آن در بغداد بازگشایی خواهد کرد.


به گزارش پایگاه خبری "المسله"، "محمد نوری العبد" عضو کمیسیون روابط خارجی عراق در این باره گفت: مقام های دولت عربستان به دولت عراق اطلاع دادند که سفارت خود را تا 2 ماه آینده و پس از تکمیل شدن اقدامات امنیتی و اداری آن در بغداد افتتاح خواهند کرد.
وی توضیح داد: در دیدار با "ابراهیم الجعفری" وزیر خارجه عراق درباره برخی از مسایل از جمله بازگشایی سفارت عربستان در بغداد رایزنی شد.
العبد تصریح کرد: هنوز مکان جغرافیایی خاصی برای سفارت عربستان در نظر گرفته نشده اما احتمال می رود که مکان این سفارتخانه در منطقه "الخضراء" باشد.
این مقام عراقی همچنین افزود: ما منتظر سفر هیات امنیتی عربستان به عراق هستیم که قرار است حدود 2 هفته آینده برای گفت و گو در خصوص بازگشایی سفارتخانه و اطلاع از مکان آن و ارایه پیشنهادها و نظرات خود وارد عراق شوند.
بر اساس این گزارش، "سعود الفیصل" وزیر خارجه عربستان پیشتر به "فواد معصوم" رییس جمهوری عراق گفته بود که سفارت عربستان زودتر از آنچه آنان تصور کنند در بغداد بازگشایی خواهد شد.
روابط دیپلماتیک میان عراق و سعودی در دو ماه گذشته و پس از سفرهای مقام های بلند پایه عراقی به عربستان تقویت شده است.
رسانام**9329**1010


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن