تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803958338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس مجلس شورای اسلامی امشب به طور زنده با مردم سخن می گوید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس مجلس شورای اسلامی امشب به طور زنده با مردم سخن می گوید تهران-ایرنا- علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی امشب با حضور در ویژه برنامه نگاه یک بطور مستقیم از آخرین عملکرد مجلس و ارزیابی نمایندگان مردم از مذاکرات هسته ای می گوید.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، به مناسبت 10 آذر و نامگذاری آن به نام روز مجلس، علی لاریجانی با حضور در ویژه برنامه نگاه یک که امشب (دوشنبه ) بعد از خبر 21 از شبکه یک پخش می شود، درباره نقش مجلس در اداره امور کشور ، تعامل با دیگر قوا و بررسی تحولات منطقه صحبت می کند.
بررسی اهمیت نقش نظارتی مجلس و دستاوردهای آن، نگاهی به اقدامات مجلس شورای اسلامی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ارزیابی مذاکرات هسته ای از دیگر موضوعاتی است که رییس مجلس با مردم درباره آن صحبت می کند.
نگاه یک کاری از گروه سیاسی شبکه یک سیما است که شنبه شب ها از این شبکه پخش می شود اما این هفته به مناسبت روز مجلس دوشنبه شب نیز پخش خواهد شد.
تهیه کنندگی این برنامه را حسن نهضت و اجرای آن را مهدی مهدی قلی برعهده دارد.

** بررسی سینمای عامه پسند در «سفید»
برنامه شبانگاهی «سفید» که از شبکه آموزش سیما روی آنتن می رود سه شنبه شب با حضور حسن حسینی ویژگی های سینمای عامه پسند را بررسی می کند.
برنامه «سفید» شنبه شب 11 آذر ماه میزبان حسن حسنیی پژوهشگر و منتقد سنیما است و در ادامه موصوع هفته درباره ویژگی های سنیمای عامه پسند با مهران کاشانی فیلمنامه نویس گفت و گو می کند.
در این برنامه به انتخاب میهمان برنامه سکانس هایی از فیلم های ریوبراوو، جویندگان، نابخشود، اخراجی ها، مهمان، کلاه قرمزی، شهر موشها و دزد عروسکها گزنیش و پخش می شود.
برنامه «سفید» به تهیه کنندگی سعید بشیری و داود آجرلو از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت23 به مدت 70 دقیقه به موضوع های هنری و فرهنگی پرداخته و سه شنبه ها موضوع آن سینما از شبکه آموزش سیما روی آنتن می رود.

** نگاهی به چرایی افزایش بحران در روابط خانواده ها
در برنامه سه شنبه شب این شبها که ساعت ۲۳:۲۰ بصورت زنده از شبکه یک پخش می شود، محمد سمیعی نویسنده کتاب خانواده در بحران حضور دارد و از دلایل بروز بحران در خانواده و راههای برون رفت از این معضل صحبت می کنند.
این برنامه کاری از گروه معارف شبکه یک سیما است که به تهیه کنندگی قاسمی و با اجرای درستکار سه شنبه شبها از این شبکه پخش می شود.

** چگونگی رسیدن به توسعه پایدار
برنامه "عمران و پیشرفت" فردا مقوله چگونگی رسیدن به توسعه پایدار را بررسی خواهد کرد.
مجید راسخی استاد دانشگاه میلان و میرعلایی عضو هیات علمی دانشگاه اصفهان در برنامه فردا به قوانین بالا دستی که برای دست یافتن به توسعه پایدار نیاز است، نیز خواهند پرداخت.
این برنامه به تهیه کنندگی میثم کطائیان سه شنبه ساعت 21:00 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.
برنامه "عمران و پیشرفت" به بررسی وضعیت ساخت و ساز مسکن و راه سازی در ایران می پردازد.

** دستگیری باند سرقت منزل در پوشش خیریه
مستند بیراهه با موضوع دستگیری سارقان منازل با جعل عناوین دولتی و خیریه پخش می شود.
در برنامه سه شنبه شب بیراهه که ساعت 18:20 از شبکه یک پخش می شود با باند خلافکاری گفت وگو می شود که با فریب مردم و اعلام عناوین جعلی خانه های مردم را سرقت می کردند.
افشای شگردهای این باند خلافکار و بیان هشدارهای لازم به مردم برای اینکه در دام این سارقان نیافتند از دیگر بخش های برنامه بیراهه سه شنبه شب است.
در این برنامه همچنین با برخی از اعضای این باند خلافکار صحبت و از انگیزه های آنها برای ارتکاب جرم سئوال می شود.
برنامه بیراهه کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که سه شنبه ها با هدف اطلاع رسانی و آگاهی مردم از معضلات اجتماعی تهیه و پخش می شود.

** هوشمند سازی مدارس در برنامه تهران 20
مدارس آماده و هوشمند سازی مدارس موضوع امشب 10 آذرماه برنامه تهران 20 است که ساعت 20 روی آنتن می رود.
خسرو نظری معاون آی تی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش امشب با حضور در برنامه تهران 20 به موضوع مدارس آماده و هوشمند سازی مدارس می پردازد.
بنابر این گزارش، برنامه تهران 20 برنامه ای گفتگو محور از گروه اجتماعی شبکه تهران است که از سال 80 هر شب به جز پنج شنبه و جمعه ها روی آنتن می رود.

** سری جدید مسابقه تلویزیونی «دست پخت های خودمانی» وارد مرحله پیش تولید شد
پیش تولید فصل دوم برنامه «دست پخت های خودمانی» به کارگردانی و تهیه کنندگی فریدالدین نیکجو در شبکه دو سیما آغاز شد.
فریدالدین نیکجو در توضیح این خبر گفت: سری جدید این برنامه در ۵۲ قسمت ۳۵ دقیقه ای تولید می شود و طی آن چهره های شناخته شده ورزشی، فرهنگی و هنری در زمینه هنرآشپزی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی افزود: در سری جدید روند کلی این لیگ تلویزیونی جذاب تغییر خواهد کرد، به احتمال زیاد بر خلاف سری نخست ما از حضور چند داور استفاده خواهیم کرد و مجری برنامه نیز تغییر می کند.
این تهیه کننده تصریح کرد: پیش تولید این برنامه در شبکه دو آغاز شده و به احتمال زیاد کار تا چند هفته آینده کلید می خورد.
«دستپخت های خودمانی» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما است، پخش فصل نخست این برنامه با اجرای بهار ارجمند آغاز شده و طی آن چهره هایی چون مهران غفوریان، ارژنگ امیر فضلی، شهره لرستانی، فقیه سلطانی، رامسین کبریتی، علی انصاریان و مرجانه گلچین با هم مسابقه آشپزی می دهند.
از دیگر عوامل این برنامه می توان به شیوا مهرزاد طراح، مهدی زرین مدیر تولید، سعید شیخ حسینی هماهنگی و عماد نیاورانی مدیر فنی اشاره کرد.

** جورج لوکاس به شبکه چهار می آید
مستند «پیشگویان داستانهای علمی تخیلی» امشب ساعت 20:30 در قالب" چهارسوی علم" زندگی جورج لوکاس را به تصویر می کشد.
این مستند را دیکلان وایت بلوم در سال 2012 کارگردانی کرده است. آثار جورج لوکاس نظیر جنگ ستارگان برای دهه ها الهام بخش دانشمندان در راستای پیشرفت تکنولوژی بوده است. در این برنامه علاوه بر بیوگرافی مختصری از جورج لوکاس تاثیر آثار او بر علم بررسی می شود.

** رفتارشناسی بیداری اسلامی خاورمیانه در رادیو ایران
رادیو ایران در میزگرد رادیویی "انعکاس" به رفتارشناسی بیداری اسلامی در خاورمیانه می پردازد.
حسین حاجی و حجت الاسلام امیر عباس عبداللهی، از کارشناسان مسائل بین الملل در مصاحبه با برنامه انعکاس که از این شبکه رادیویی پخش می شود، به تبیین زوایای اخیر رویدادهای خاورمیانه و تاثیر آن بر اقتصاد بین الملل می پردازند.
تحلیل شیوه های غرب برای دخالت در تحولات اخیر خاورمیانه، رفتار شناسی بیداری اسلامی و آینده نگری آن و نیز تبیین راهبردهای مقابله با دخالت بیگانگان در امور خاورمیانه، بخشی از مباحث این میزگرد رادیویی است.
سیده زهرا صالحی، تهیه کننده و محمد رضا عسکری، کارشناس مجری این برنامه رادیویی هستند که فردا سه شنبه ساعت 13 به مدت 30 دقیقه از رادیو ایران موج اف ام ردیف 90مگاهرتز و موج ای ام ردیف 900 کیلوهرتز پخش می شود.

** ذهن زیبا را در هزار و یک شب سینما بشنوید
فیلم سینمایی ذهن زیبا ، فردا 11 آذر ماه ، در برنامه هزار و یک شب سینما معرفی و بررسی می شود.
ذهن زیبا نام فیلمی آمریکایی است که دربارهٔ زندگی جان نَش ریاضیدان برندهٔ جایزهٔ نوبل اقتصاد و مسائلی که به دلیل بیماری روان گسیختگی با آنها مواجه می شود، ساخته شده است.
این فیلم در سال ۲۰۰۱ بر اساس کتابی به همین نام و نوشتهٔ سیلویا ناسار و به کارگردانی ران هوارد ساخته شده است. بازیگران اصلی آن راسل کرو در نقش جان نش و جنیفر کانلی در نقش همسر وی هستند.
هزار و یک شب سینما به نویسندگی :حسین یعقوبی ، تهیه کنندگی فرشاد آذر نیا ، صدابرداری علی حاجی نوروزی و با گویندگی : ملیحه شبانیان و محسن بهرامی هر روز ساعت 18 از رادیو نمایش پخش می شود.

** رئیس دانشکده فنی و حرفه ای شهید بهشتی مهمان "صدای دانشجو" رادیو دانش
به گزارش روابط عمومی رادیو دانش فردا سه شنبه 11 آذر ماه برنامه "صدای دانشجو" این شبکه میزبان ترکیان رئیس دانشکده فنی حرفه ای شهید بهشتی کرج خواهد بود.
وی در این برنامه پس از بیان فعالیت های مختلف این دانشکده از چگونگی خارج شدن این دانشکده از زیرمجموعه وزارت آموزش و پرورش به زیر مجموعه وزارت علوم تحقیقات و فناوری می گوید.
همچنین در این برنامه از اهمیت رشته های فنی، میزان ایجاد اشتغال در آینده دانشجویان این رشته ها توضیحاتی ارائه خواهد شد.
برنامه صدای دانشجو کاری است از گروه دانش و فرهنگ رادیو دانش به تهیه کنندگی مصطفی فرهنگی که گویندگی آن را حمید محمدی برعهده دارد.
این برنامه هـر روز از ساعت 13 و سی دقیقه تا 14 از شبکه رادیویی دانش پخش می شود و علاقمندان و دانشجویان می توانند در تهران روی موج اف ام ردیف 91.5 و در البرز ردیف 91.3 مگاهرتز و در سراسر کشور بوسیله گیرنده های دیجیتالی (ست تاپ باکس) شنونده این برنامه باشند.

** نگاهی به وظایف اقتصادی و اجتماعی همسران در قبال یکدیگر در برنامه حرف حساب
برنامه حرف حساب با حضور مهدی کامل یکی از فعالان اقتصادی درباره وظیفه زن در قبال اقتصاد خانه صحبت می کند.
در این برنامه که روز سه شنبه ساعت 8:10 از شبکه یک پخش می شود همچنین نقش زن در کاهش فشارهای اقتصادی به خانواده، نقش مرد در ایجاد همدلی در خانواده و مسئولیت های اقتصادی مرد در قبال خانواده بررسی می شود.
پاسخ به برخی از پیامک های بینندگان برنامه از دیگر بخش های حرف حساب روز سه شنبه است؛ همچنین در این برنامه گزارش هایی نیز درباره فعالیت اقتصادی زنان پخش می شود.

** رئیس سازمان بهزیستی کشور مهمان برنامه فیروزه می شود
برنامه فیروزه سه شنبه11آذرماه از همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور دعوت کرده تا به همراه خانواده در این برنامه حضور یافته تا از سبک زندگی یک مدیر در جامعه اسلامی بگوید.
سونیا پوریامین اجرای "فیروزه" را برعهده دارد و بینندگان این برنامه ضمن بهره مندی از گفت و گوهای خانوادگی با مهمانان حاضر در برنامه درباره تحکیم خانواده، چگونگی زندگی مناسب برپایه ارائه الگوهای رفتاری اطلاعاتی کسب می کنند.
فیروزه کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما و به تهیه کنندگی الهام حاتمی است که سه شنبه ها ساعت 19:30 از این شبکه پخش می شود.

** بررسی فرهنگ مشترک ایران و پاکستان در مستند تلویزیونی
مستند «خواهری در لاهور» به کارگردانی "مرتضی آتش زمزم" سه شنبه 4 آذر ساعت 11روی آنتن شبکه چهار سیما می رود .
در این مستند فرهنگ مشترک میان ایران و پاکستان، خواهر خواندگی میان دو شهر لاهور و اصفهان بررسی خواهد شد.
مقایسه بافت های تاریخی، هنری، فرهنگی و معماری بناهای اسلامی و آموزش زبان فارسی در دانشکده های لاهور و... از دیگر بخش های تماشایی این مستند است.
فراهنگ**9187**1027


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن