تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819218514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاهی به برنامه های جشنواره امام رضا(ع)


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نگاهی به برنامه های جشنواره امام رضا(ع) تهران - ایرنا - بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) جدول برنامه های بخش های مختلف سیردهمین جشنواره امام رضا(ع) را اعلام کرد.


به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از بنیاد بین المللی امام رضا(ع) این جدول برنامه ها در گروه های فرهنگی، هنری، پژوهشی، سینمایی، مطبوعاتی و دیجیتالی، کودک و نوجوان، دانشگاهیان و برنامه های ویژه اعلام شد.
پژوهشگران، هنرمندان، نویسندگان و علاقه مندان برای اطلاع از هر یک از برنامه های موضوعی جشنواره امام رضا(ع) می توانند به وبگاه سه زبانه «شمس توس» به نشانی www.shamstoos.ir/fa/farakhanha مراجعه کنند.
بر اساس این گزارش در بخش هنری جشنواره عکس رضوی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، جشنواره نمادهای شهری رضوی توسط شهرداری قم، جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای سنتی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و جشنواره هنرهای تجسمی رضوی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برگزار خواهد شد.
همچنین جشنواره آیین های نمایشی و پرده خوانی رضوی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی به همت اداره کل هرمزگان و جشنواره نمایشنامه نویسی رضوی توسط اداره کل قزوین برگزار می شود.
جشنواره تئاتر رضوی توسط اداره کل خراسان شمالی، جشنواره خوشنویسی رضوی توسط اداره کل خراسان رضوی، جشنواره نقاشی خط و حروف نگاری رضوی به همت اداره کل خراسان جنوبی و جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در هنرهای گرافیکی به همت اداره کل سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و کرمان نیز به ترتیب متولی برگزاری دو جشنواره «مولودی خوانی رضوی» و «مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی» هستند.
اختتامیه برنامه های موضوعی سیزدهمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) در دهه کرامت برگزار می شود.
افتتاحیه اصلی این جشنواره همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) در 25 مردادماه سال آینده در قم آغاز می شود و اختتامیه اصلی این جشنواره در شب میلاد امام رضا(ع) در چهارم شهریور سال 94 در مشهد برگزار خواهد شد.
فراهنگ**1003**1569


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن