تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819604392




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری زابل نسبت به پرداخت نیم درصد بودجه کتابخانه ها اقدام کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار سیستان و بلوچستان: شهرداری زابل نسبت به پرداخت نیم درصد بودجه کتابخانه ها اقدام کند زابل- ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار زابل گفت: شهرداری زابل تا پایان امسال نسبت به پرداخت نیم درصد بودجه کتابخانه عمومی اقدام کند.


به گزارش ایرنا، "هوشنگ ناظری" روز دوشنبه در نشست انجمن و کمیته نهضت مطالعه مفید در زابل افزود: بازار مصرف، نیاز جامعه و جامعه هدف در امر کتابخوانی باید مورد توجه مسوولان دانشگاهها، مدارس، ادارات و نهاد کتابخانه های عمومی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه ریشه بزهکاری های اجتماعی مسائل فرهنگی است گفت: چگونگی ارتباط خانواده با فرزندان و فرهنگ مطالعه مفید باید از سوی رادیوی شهری، صدا و سیما و جراید در جامعه فرهنگسازی شود.
فرماندار زابل اظهار داشت: باید از فضای مجازی برای معرفی سیستان و بلوچستان بهره گرفت و انواع کتابهای سیستانی شناسی منتشر شود.
وی گفت: با توجه به اینکه آمار سرانه مطالعه در زابل زیر 10 دقیقه است که نسبت به متوسط کشوری فاصله زیادی را نشان می دهد باید با برنامه ریزی درست جوانان را تشویق به کتابخوانی کنیم.
"منصور کیانی" مدیر آموزش و پرورش زابل گفت: 95 درصد از ظرفیت مدارس این شهرستان دارای کتابخانه هستند.
رییس نهاد کتابخانه های عمومی زابل با اشاره به افزایش 30 درصدی اعضای کتابخانه های عمومی گفت: پنج هزار و 700 نفر عضو کتابخانه های عمومی این شهرستان هستند.
"محمدصالح حیدری" افزود: بیش از 60 هزار جلد کتاب در کتابخانه های زابل و نیمروز وجود دارد و همچنین دو ایستگاه مطالعه در بیمارستان امیرالمومنین(ع) و شهرداری زابل دایر است.
وی گفت: چهار کتابخانه عمومی در زابل، یک کتابخانه در بنجار، یک مورد در
نیمروز و یک کتابخانه روستایی در شهرک گلخانی فعال است که شهروندان می
تواند از آنها استفاده کنند.
7316/7307


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن