تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820392678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خلبانان آلمانی باردیگر اعتصاب می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


در پی ناکامی مذاکرات با شرکت لوفت‌هانزا؛
خلبانان آلمانی باردیگر اعتصاب می‌کنند
اتحادیه خلبانان آلمان در پی ناکامی مذاکرات با شرکت لوفت‌هانزا درباره مزایای بازنشستگی اعضای خود، بار دیگر اعتصاب می‌کند.




به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، اتحادیه خلبانان آلمان موسوم به «ورینیگونگ کاکپیت» روز یکشنبه (نهم آذر) اعلام کرد این اعتصاب که پرواز‌های مسیرهای کوتاه و متوسط را شامل می‌شود از ظهر دوشنبه به وقت محلی آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود چهارشنبه پایان یابد.

این اتحادیه گفت مذاکرات روز جمعه به شکست انجامید.

اتحادیه خلبانان آلمان در بیانیه خود آورده است از این به بعد، احتمال وقوع اعتصاب در هر زمان در شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا وجود خواهد داشت.

خلبانانی که خواهان افزایش پنج درصدی حقوق هستند نیز علیه طرح‌های مدیریت شرکت مبنی بر افزایش سن بازنشستگی زودهنگام  در اعتصاب به سر می‌برند.

در حال حاضر خلبانان لوفت‌هانزا می‌توانند در سن ۵۵ سالگی تقاضای بازنشستگی زودهنگام بدهند و تا زمانی که به سن ۶۵ سالگی برسند ۶۰ درصد آخرین حقوق خود را دریافت کنند.

لوفت‌هانزا اعلام کرده است که در مذاکرات اخیر با طرح افزایش پنج درصدی حقوق موافقت کرده است اما درخواست بازنشستگی خلبانان در سن ۵۵ سالگی را نخواهد پذیرفت.

اتحادیه خلبانان آلمان در بیانیه خود تصریح کرد: «متاسفانه مدیریت لوفت‌هانزا به پیشنهاد‌های ما برای مصالحه اهمیتی نداده است و همچنان بر خواست‌های حداکثری خود پافشاری می‌کند.»

خلبانان آلمانی خواهان آن هستند که شرکت به کسانی که خواهان بازنشستگی زودهنگام هستند مابه‌التفاوت مزایای بازنشستگی را پرداخت کند.

شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا می‌گوید به علت وجود رقابت سخت میان شرکت‌های هوایی ارزان قیمت اروپایی و سایر شرکت‌های بزرگ حمل‌ونقل، به دنبال کاهش هزینه‌های خود است.

پرس تی وی؛ خلبانان آلمانی در ماه‌های گذشته ۹ بار دست به اعتصاب زده‌اند که این امر برنامه سفر هزاران مسافر را تحت تاثیر قرار داده و شرکت را متحمل زیان مالی کرده است. در پی این مجموعه اعتصابات، لوفت‌هانزا تاکنون ۹۰ میلیون دلار زیان دیده است./110



۱۰/۰۹/۱۳۹۳ - ۰۰:۱۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن