تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):تقوای خدا پیشه کنید و دینتان را با ورع و تقوا حفظ کنید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کتاب «احکام سیما» به چاپ دوم رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: کتاب «احکام سیما» به چاپ دوم رسيد
معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی کتاب «احکام سیما» از مجموعه کتاب‌های «رهنما» را براي دومين‌بار منتشر کرد.
به گزارش جوان -مشهد- به نقل از پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوي، این کتاب توسط روح‌الله حبیبیان به نگارش در آمده و در 50 صفحه به احکام مربوط به سیما می‌پردازد. «آیا استفاده از برنامه های صدا و سیمای کشور هم می‌تواند حرام باشد؟»، «حکم مشاهده فرد نامحرم در برنامه پخش زنده چیست؟» و «حکم استفاده از آنتن ماهواره چیست؟» از پرسش‌های متداولی است که در این کتاب می‌توان به پاسخ آنها دست‌یافت. «برنامه تلویزیون در ترازوی فقه»، «جزئیات قابل تامل در برنامه تلویزیون»، «آنتن ماهواره و حرف و حدیث شرعی آن» و «مشکلات مخفی آنتن ماهواره»از سر فصل‌های مهم این کتاب ارزشمند می‌باشد. نويسنده اين كتاب هدف نگارش خود را چنين بيان مي‌كند كه، امروزه كمتر ساعات ساكت و آرامي را مي‌توان در خانه يافت كه صداي موسيقي متن يا گفت و‌گوي خشن بازيگران فيلم‌ها يا سر و صداي گزارشگرها و ... آرامش محيط خانه را بر هم نزند و از طرفي فوايد بسيار زياد تلويزيون به عنوان اصلي‌ترين ابزار رسانه‌اي و تفريحي غير قابل انكار است، لذا بايد نگاهي دوباره و منطقي‌تر به سبك زندگي و شيوه استفاده معقول از اين ابزار بيندازيم. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم؛ از بزرگی پرسیدند، فرق زندگی در گذشته و امروز چیست، ایشان تأملی کرد و گفت: در گذشته همه خانواده دور هم بودند و به یکدیگر می‌نگریستند و امروز همه دور هم هستند ولی اصلا به هم نگاهی ندارند زیرا که سرگرم تلویزیون هستند، فرزندان دیگر خیره به چهره والدین نمی‌شوند و فقط به دنبال برنامه‌های تلویزیونی هستند و... . یادآور می‌شود؛ محل توزیع کتاب «احکام سیما» فروشگاه محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی واقع در ورودی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی است.





تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن