تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820430419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صندوق حمایت از کشاورزی فاروج کسری سرمایه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: صندوق حمایت از کشاورزی فاروج کسری سرمایه دارد فاروج - ایرنا - مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: صندوق حمایت از بخش کشاورزی در شهرستان فاروج با کسری سرمایه اولیه مواجه است.


به گزارش ایرنا "عبدالله یوسفی" روز شنبه در نشست مجمع عمومی صندوق حمایت از بخش کشاورزی فاروج، بر ضرورت جبران این کسری توسط سهامداران تاکید و اظهار کرد: آورده سهامداران سه میلیارد و 700 میلیون ریال است و حال آکه طبق ضوابط صندوق مرکزی باید آورده صندوق افزون بر 17 میلیارد ریال باشد.
وی با بیان اینکه تاکنون 11 تشکل و 140 کشاورز در این صندوق عضو شده اند، افزود: برای تشکیل سومین صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان در شهرستان فاروج، تلاش زیادی را در مرکز انجام دادیم و انتظار داریم کسری آورده اعضای صندوق جبران شود.
وی هدف از تشکیل صندوق مزبور را اعطای تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش تولید کنندگان و فراهم شدن زمینه برای سرمایه گذاری های کوچک و متوسط تولید کنندگان این بخش برشمرد.
فرماندار فاروج نیز گفت: برای برخوداری از مزایای صندوق حمایت از بخش کشاورزی ضروری است کسری سرمایه با مشارکت کشاورزان منطقه تامین شود.
امان الله خدمتگزار افزود: از مجموع 17 میلیارد ریال سرمایه مصوب برای راه اندازی اولیه، نیمی واریز شده و انتظار می رود با آغاز فعالیت صندوق، این رقم به حد نصاب برسد.
در شهرستان 52 هزار نفری فاروج 9 هزار خانوار بهره بردار بخش کشاورزی هستند. ک/2
7187/626


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن