تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799126456




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاران راهکاری جدی برای اشتغال است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار ویژه سبزوار: تقویت بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاران راهکاری جدی برای اشتغال است سبزوار – ایرنا – معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه سبزوار گفت: باید در راستای کاهش نرخ بیکاری ، تقویت بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاران به عنوان یک رویکرد توجه داشته باشیم .


"احمد برادران" روز دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری شهرستان سبزوار افزود : حمایت از بخش خصوصی با الزامات قانونی می تواند به عنوان بهترین راهکار در راستای کاهش معضل بیکاری باشد.
وی با اشاره به تاکید دولت بر مبنای واگذاری کار به بخش خصوصی ادامه داد : در دولت یازدهم تلاش می شود که هر کار غیرحاکمیتی که می تواند در این حیطه تعریف شود و توسط بخش خصوصی انجام شود .
فرماندار ویژه سبزوار با تاکید بر استقبال و حمایت از سرمایه گذاران اظهار داشت: مسوولان همه ادارات ، سازمان ها و نهادهای نمایندگان دولت در بخش اشتغال و سرمایه گذاری هستند و باید بستر و شرایط جذب سرمایه گذاران را برای شهرستان فراهم کنند .
وی با بیان اینکه بیکاری به عنوان یک معضل و دشمن داخلی مطرح است ، افزود : تنها یک سازمان متولی اشتغال نیست بلکه برای کاهش نرخ بیکاری اراده و عزم عمومی با بسیج همه توانمندی ها لازم است .
فرماندار سبزوار اظهار داشت: در بحث اشتغال نگاه کلان داریم که این نگاه باید اصلاح شود و به سمت شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل ها ی هر منطقه و نیز نیاز سنجی سوق داده شود .
وی با بیان اینکه متاسفانه نرخ بیکاری در کشور بالاست و این معضل بیشتر در قشر تحصیلکرده است، افزود: کار خوبی انجام شد که در حال حاضر آموزش و پرورش برای رشته های مختلف برحسب نیاز ،سقف تعیین کرده است .
وی ادامه داد: باید تا پایان برنامه پنجم 43 درصد جمعیت دانش آموزی به سمت و سوی رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش سوق پیدا کنند که در حال حاضر آمار پایین تری را شاهد هستیم .
فرماندار سبزوار ارتباط و تعامل بین ادارات و سازمانها ، نیازسنجی و گرایش به سمت مهارت را در ایجاد اشتغال موثر عنوان کرد و گفت: دانشگاه فناوری های نوین به عنوان دانشگاههای نسل سوم و آموزش مهارت در این راستا بسیار تاثیرگذار است .
وی با بیان اینکه حاکمیت بایستی بسترها و فرصت های اشتغال را ایجاد کند ، افزود : همه ما به عنوان نمایندگان دولت باید با نگاه کارشناسی و در سطح اختیارات از ظرفیت های موجود در راستای کاهش آمار بیکاری تلاش کنیم .
وی شناسایی نیازهای شهرستان و راهبردهای اجرایی و منطقه ای را از راهکارهای اشتغال در این شهرستان عنوان کرد و گفت: راه اندازی و تقویت مراکز رشد دانشگاهی به عنوان حلقه اتصال بین تئوری ، پژوهش و تولید محصول نیز در این راستا بسیار اثرگذار است.
سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع شده است .
7495/7499/522


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن