تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819438018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفی الگوی هنرمند شهید تئاتر به جامعه هنری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معرفی الگوی هنرمند شهید تئاتر به جامعه هنری تهران-ایرنا- دبیر ستاد کنگره سراسری 2000 شهید هنرمند، گفت: کنگره شهدای تئاتر به منظور تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوی هنرمند شهید تئاتر به جامعه هنری بویژه تئاتر کشور طراحی شده است.


به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، جواد جمیری افزود: برای برانگیختن جامعه هنری کشور به ویژه جامعه تئاتر، در این کنگره برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است.
وی اضافه کرد: این برنامه ها با حضور 40 هنرمند تئاتر کشور و حدود 40 نفر از خانواده معظم شهدای تئاتر در استان اردبیل برگزار می شود، ضمن اینکه بطور متوسط از هر استان یک خانواده شهید تئاتر در این کنگره حضور خواهد داشت.
دبیر ستاد کنگره سراسری 2000 شهید هنرمند، گفت: صبح روز 12 آذرماه در سالن فدک اردبیل، کنگره "ملکوتیان صحنه" آغاز به کار خواهد کرد و مراسم افتتاحیه با حضور خانواده شهدا و هنرمندان تئاتر در گلزار شهدای اردبیل برگزار خواهد شد.
وی افزود: برنامه های جنبی نیز شامل برگزاری کارگاه های تخصصی تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با حضور هنرمندان تئاتر استان و اساتید مدعو برگزار می شود.
رونمایی از تمبر ویژه کنگره شهدای تئاتر و یک قطعه موسیقیایی از دیگر برنامه های این کنگره خواهد بود.
جمیری ادامه داد: دیدار از خانواده معظم شهدا در اردبیل و همچنین دیدار خانواده معظم شهدا تئاتر با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل از جمله برنامه های دیگر در این کنگره است.
کنگره 450 شهید هنرمند تئاتر کشور با عنوان "ملکوتیان صحنه" چهارشنبه 12 آذر ماه سال جاری به دبیری حسین مسافر آستانه در اردبیل برگزار می شود.
فراهنگ*3054*1027


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن