تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان بلند مرتبه چون به فهم و دانايى رسد، متواضع مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819512073




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نانوایان اردبیلی صف شکن در کلاس های آموزشی پخت نان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نانوایان اردبیلی صف شکن در کلاس های آموزشی پخت نان اردبیل - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: نانوایان اردبیلی در شرکت در کلاس های آموزشی پخت نان در سطح کشور پیشتاز هستند.


به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی فنی و حرفه ای اردبیل ، کلام الله صفری افزود: طرح آموزشی نانوایان در راستای عملیاتی کردن ماده 110 قانون برنامه پنجساله پنجم از سال 89 اجرایی شده و تاکنون 83 هزار و 467 نانوا در سراسر کشور از مزایای دوره های آموزشی پخت نان بهره مند شده اند که در این بین استان اردبیل در طرح آموزش به نانوایان در رتبه اول قرار گرفته است.
وی گفت: این طرح تاکنون با صرف هزینه ای بالغ بر 27 میلیارد ریال شده و ثبت نام و شرکت در دوره ها برای متصدیان و شاغلین واحدهای تولید نان بدون صرف هزینه بوده و هزینه ها را دولت متقبل شده است.
صفری اظهار کرد: برخی از استان ها در زمینه اجرای طرح آموزشی نیروهای انسانی شاغل در واحدهای نانوایی بسیار فعال بوده اند و امسال اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان با همکاری شرکت غله وخدمات بازرگانی عملکرد خوبی در این زمینه داشت و موفق شد برنامه پیش بینی آموزشی را به طور کامل محقق کند.
وی افزود: مدت اجرای این طرح پنج سال است که اواخر سال آینده پایان خواهد رسید.
594/530


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن