تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):رستگـار نمی شوند مـردمـى که خشنـودى مخلـوق را در مقـابل غضب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802505468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قسمت پایانی سریال خاک و خورشید امروز در شبکه شما


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از صدا و سیما؛ قسمت پایانی سریال خاک و خورشید امروز در شبکه شما تهران-ایرنا- تهیه کننده "خاک و خورشید" گفت: آخرین قسمت این سریال که در سیمای مرکز ایلام ساخته شده بود، امروز شنبه 8 آذر ماه ساعت13:45 روی آنتن می رود.


"حسین هاشمی نیا" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا اظهار داشت: این سریال شامل یک داستان اصلی است که در هر قسمت در بدنه خود داستانی فرعی را دنبال می کند.
وی گفت: در این سریال زندگی یک خانواده شهید و یک خانواده ارباب در یکی از روستاهای استان ایلام بررسی می شود که ارباب و خانواده اش در صدد از بین بردن احترام و عزت خانواده شهید روستا هستند.
برای این سریال از بازیگران بومی و حرفه ای استان های ایلام، کرمانشاه و لرستان استفاده شده است که به نوعی قصد داشته که چهره های جدید را هم معرفی کند.
در "خاک و خورشید" جلیل بشتام (یعقوب)، توران یاقوتی (خاتون)، سیروس بری (جهانگیرخان)، مهران جنگلی (بهرام)، مونا سیدمرادی (گوهر)، ندا قاسمی (صبریه) بازی می کنند.

**پخش "ملکوت سخن (2)" از شبکه قرآن و معارف سیما
ملکوت سخن(2)" عنوان مسابقه مشاعره قرآنی - عاشورایی با محوریت آیات مورد استناد حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر عزیمت از مدینه تا کربلا می باشد که قرار است از دهم ماه صفر تا روز اربعین حسینی (ع) روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما برود .
بر این اساس ، "ملکوت سخن (2)" در 11 قسمت 28 دقیقه ای تدارک دیده شده است که در هر برنامه 4 شرکت کننده که مسلط به اشعار عاشورایی و حسینی و آیات مورد نظر می باشند با یکدیگر به رقابت می پردازند .
"ملکوت سخن (2)" در گروه مسابقات و مناسبتهای شبکه قرآن و معارف سیما تهیه و تولید شده است .

**کم سن و سال ترین طلایی ورزش ایران مهمان «زنده باد زندگی» می شود
برنامه «زنده باد زندگی» که از شبکه دو سیما به روی آنتن می رود یکشنبه شب میزبان نجمه خدمتی ورزشکار جوان تیم ملی تیراندازی کشورمان است.
نجمه خدمتی ورزشکار جوان تیم ملی تیراندازی کشورمان که به جز رکورد طلایی در بازی های آسیایی توانسته در رشته ای موفق به کسب طلا شود که کمتر جوانی حتی توانسته در مقطع بزرگسالان در تیم ملی اش حاضر باشد،یکشنبه شب 9آذر ماه به همراه خانواده اش در برنامه «زنده باد زندگی» حضور می یابد.نجمه خدمتی و پدرش از امدادگران کشور نیز هستند.
برنامه «زنده باد زندگی»به تهیه کنندگی و اجرای محمد جعفر خسروی و کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما است که دوشنبه،سه شنبه و چهارشنبه ها ساعت 22:30 از این شبکه روی آنتن می رود.

**دوبلور کردزبان شبکه سحر از سفر به "شهر دقیانوس" می گوید
پیام علوی از صداپیشگان دوبله کردی در شبکه بین المللی سحر، مهمان برنامه این هفته "ما و شما" در این شبکه است.
بینندگان سیمای کردی همراه با برنامه "ما و شما" به گفت و گو با پیام علوی دوبلور سریال تلویزیونی "شهر دقیانوس" می پردازند.
"زیر آسمان شهر"، "شیخ بهایی"، "آوای خاک"، "شاید برای شما هم اتفاق بیافتد"، "اولین شب آرامش" و "از یاد رفته" از جمله سریال های تلویزیونی هستند که پیام علوی به گویندگی در آنها پرداخته است.
وی همچنین صداپیشگی در فیلم های سینمایی همچون "یه حبه قند"، "خیلی دور، خیلی نزدیک"، "بازگشت به جهنم"، "راه آبی ابریشم"، "ناسپاس"، "راه بهشت" و "پناهنده" را بر عهده داشته است.
"ما و شما" به تهیه کنندگی مصطفی قوامی و با اجرای آزاد ابراهیمی به مدت 45 دقیقه روی آنتن سیمای کردی می رود و از بخش هایی همچون پلاتوی مجری، گفت و گو با بازیگر مهمان، گزارش مردمی از مناطق کردنشین ایران و عراق، پخش قسمت هایی از هنرنمایی بازیگر مربوطه، گفت و گوی تلفنی مخاطبان با مهمان برنامه و وله های تصویری تشکیل شده است.
محمد محمدی و علی اکبر اسماعیل زاده دستیاران تهیه این برنامه هستند و یحیی امینی تهیه گزارش های آن را بر عهده دارد.
"ما و شما" امشب شنبه 8 آذر ماه ساعت 20:30 به وقت تهران به صورت زنده از سیمای کردی شبکه بین المللی سحر پخش خواهد شد.

**روایتی متفاوت از شیدایی
مجموعه مستند روایت شیدایی با نگاهی به تاثیر امام شیعه بر زندگی نخبگان جامعه تولید و پخش می شود.
محمد نبهان، از تهیه کنندگی و کارگردانی برنامه ای مذهبی به نام «روایت شیدایی» خبر داد، این برنامه که از اواسط آذر از شبکه یک پخش خواهد شد به بررسی تاثیر سبک زندگی، رفتار و ابعاد مختلف شخصیتی امام حسین (ع) تا امام رضا (ع) بر زندگی نخبگان، کارشناسان مذهبی، بازیگران، ورزشکاران، شعرا و ... که به این برنامه دعوت می شوند، اختصاص دارد.
همچنین محمد نبهان، تهیه کننده و کار گردان این برنامه از حضور افرادی چون زن ژاپنی شیعه شده، وحیدشمسیان ، آقای طالقانی، دکترحشمت الله قنبری، محمود ژولیده، مادر شهید احمدی روشن، همسر شهید علی محمدی، استادگلریز، آخوندچینی، جناب کافی مدیرعامل مهدیه تهران،حجت الاسلام حائری زاده ،برخی ازتیمهای اعزامی به اینچون و جمعی از نخبگان ایران در این برنامه خبر داد.
«روایت شیدایی»، برنامه ای 15 قسمتی است که از 17 آذر تا 2 دی، هر شب با توجه به موضوعات قابل بحث در هر قسمت، از شبکه یک پخش خواهد شد.
فراهنگ**9187**1569


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 408]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن