تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آفت دینداری حسد و خودبینی و فخر فروشی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815566177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جام جم در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: جام جم در یک نگاه تهران- ایرنا- «توافق نشود آمریکا ضرر می کند» و «سخنان تند اردوغان علیه آمریکا» مهمترین عنوان هایی که در شماره روز شنبه روزنامه جام جم مشاهده می شود.


این روزنامه تیتر یک را به خبر توافق نشود آمریکا ضرر می کند، اختصاص داد و نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح پنجشنبه در دیدار اعضای مجمع عالی بسیج و نمایندگان اقشار مختلف بسیج، احساس مسوولیت انسانی و الهی و بصیرت را دو پایه اصلی تفکر منطقی بسیج دانستند و ضمن تحسین تلاش، جدیت و ایستادگی هیات مذاکره کننده ایرانی، به بی نیازی ملت ایران به جلب اعتماد آمریکا اشاره کردند و افزودند: به همان دلیلی که با اصل مذاکرات مخالف نبودیم با تمدید مذاکرات هم مخالف نیستیم، البته هر قرار عادلانه و عاقلانه را قبول می کنیم، اما می دانیم که این دولت آمریکاست که نیازمند توافق است و از هرگونه عدم توافق ضرر خواهد کرد و اگر این مذاکرات در نهایت نیز به نتیجه نرسد، جمهوری اسلامی ایران ضرر نخواهد کرد.
روزنامه جام جم با بازتاب موضوع سخنان تند اردوغان علیه آمریکا، آورد: ماه عسل نزدیکی واشنگتن و آنکارا کوتاه بود و شیشه عمر نزدیکی این 2 کشور برای مهار بحران خاورمیانه سرانجام دیروز با اظهارات جنجالی رییس جمهور ترکیه شکست. رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در سخنان اخیر خود که فقط چند روز پس از سفر جو بایدن معاون رییس جمهور آمریکا انجام شد واشنگتن را متهم به غارتگری در جهان اسلام کرده و کشورهای مسلمان را بی نیاز از آمریکا دانسته است، البته این اظهارات اردوغان در حالی است که آنکارا از ابتدای شکل گیری بحران سوریه، به جای همگرایی با دیگر کشورهای اسلامی چون ایران، امید خود را معطوف به کشورهای غربی کرد تا برای سقوط بشار اسد، به دمشق فشار بیاورند. با این همه به نظر می رسد اکنون که دولت ترکیه، آمریکا را ناتوان از اثرگذاری بر بحران سوریه دریافته، نسبت به مواضع پیشین خود چرخش نشان داده است.
رویای 1000 سکه ای گروگانگیران بر باد رفت، تیتر دیگر این روزنامه است. 2 پسر جوان که با اجرای نقشه ربودن پسر نوجوان در کرج، تصور می کردند یکشبه هزار سکه طلا به دست می آورند، از سوی پلیس دستگیر شدند و گروگان 13 ساله آزاد شد. ساعت 14 روز یکم آذر امسال زن جوانی با پلیس شهرستان کرج تماس گرفت و از حمله 2 مرد قمه به دست به وی و پسر 13 ساله ای که همراهش بود و ربوده شدن پسر نوجوان خبر داد. متهمان پس از دستگیری مدعی شدند با وسوسه های دختر جوانی دست به آدم ربایی زدند.
روزنامه جام جم با انعکاس عنوان کشتی ایران قهرمان جام باشگاه های جهان، نوشت: نخستین دوره لیگ جهانی کشتی آزاد یا همان رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان در شرایطی در جویبار به پایان رسید که تیم بیمه رازی جویبار در فینال این پیکارها با نتیجه 22 بر 8 از سد تیم تیتان مرکوری آمریکا گذشت و بر سکوی نخست این رقابت ها قرار گرفت.
این روزنامه با مطرح کردن خبر رنگ شک؛ اولین سریال فریبرز عرب نیا در شبکه 3، آورد: پخش مجموعه تلویزیونی رنگ شک به نویسندگی و کارگردانی فریبرز عرب نیا از امشب از شبکه سه آغاز می شود. به گزارش روابط عمومی شبکه سه، رنگ شک در هفت قسمت 45 دقیقه ای به تهیه کنندگی بهروز خوش رزم در مرکز سیما فیلم تولید شده است. داستان رنگ شک درباره یک افسر نیروی انتظامی است که ماموریت می یابد وارد یک باند بسیار مخوف مواد مخدر شود و به دلیل فوق سری بودن عملیات، تنها یکی از فرماندهان مافوق او از این ماموریت مطلع است. او در این راه با مشکلات متعددی مواجه می شود و...

**9165**9131


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن