تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819371676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو رونمایی و دو توصیه/کتب اهل سنت و کُردی در کتابخانه های عمومی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: همراه با نمایشگاه کتاب کردستان دو رونمایی و دو توصیه/کتب اهل سنت و کُردی در کتابخانه های عمومی باشد سنندج - ایرنا- با گشایش نمایشگاه بزرگ کتاب استانی در سنندج، رونمایی از کتاب و برگزاری نشست های تخصصی با محور نهادینه کردن فرهنگ مطالعه در محل نمایشگاه به عنوان یکی از برنامه جنبی هر روز برگزار می شود که در نخستین مورد آن از دو کتاب در این نمایشگاه رونمایی شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نمایشگاه از کتاب "فقه العباده" که توسط دکتر فرزاد پارسا و محمد عزیز حسامی با موضوع فقه امام شافعی (رض)، از زبان عربی به فارسی در تیراژ 3 هزار جلد ترجمه شده و به قیمت 200 هزار ریال عرضه می شود رونمایی شد.
در آیین رونمایی از این کتاب، مدیر انتشارات کردستان از نبود کتب مربوط به اهل سنت و همچنین کتاب هایی به زبان کردی در کتابخانه های عمومی استان کردستان انتقاد کرد و گفت: این نوع کتب مورد توجه مردم کردستان است اما متاسفانه در کتابخانه های عمومی یافت نمی شوند.
عبدالرحیم محمودی با اشاره به اینکه مردم کردستان برای یافتن سوالات دینی خود در فقه امام شافعی(رض) با مشکل مواجه هستند، افزود: این نوع کتب باید در سطح کتابخانه های عمومی در دسترس مردم و علاقمندان باشد.
همچنین کتاب "مسافر کربلا" اثر حجت الاسلام مسعود صفی یاری با موضوع بیان خاطرات شهدا از دیگر کتاب هایی بود که در این نمایشگاه رونمایی شد.
حجت الاسلام صفی یاری، هدف از پرداختن به این موضوع را احیای انگیزه عاشورایی رزمندگان به عنوان یکی از جنبه های متعدد معنوی در دفاع مقدس ذکر کرد.
او اضافه کرد: این کتاب حاصل تحقیق و مطالعه بیش از 250 کتاب در خصوص دفاع مقدس و خاطرات نوشته شده در مورد آن دوران و تاثیرات تفکر عاشورا در ایثارگری های و شهادت طلبی رزمندگان است.
نمایشگاه بزرگ کتاب استان کردستان از روز سه شنبه چهارم آذرماه با حضور 300 ناشر کشوری و 30 ناشر استانی در محل نمایشگاه های بین المللی سنندج واقع در جنب میدان میوه و تره بار سنندج گشایش یافت و تا 10 آذرماه از ساعت 9 الی 12 و 14 الی 20 جهت بازدید عموم دایر است.
در طول برگزاری هفت روز این نمایشگاه هفت عنوان کتاب رونمایی و هفت نشست تخصصی در ارتباط با نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی نیز برگزار می شود.ک/3
7346/533


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن