تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على! از ارجمندى مؤمن در نزد خدا اين است كه برايش وقت مرگ، معيّن نفرموده است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821264407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارتش ظرفیت های فراوانی در ارتقای اقتصاد دانش بنیان دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون علمی وفناوری رییس جمهوری: ارتش ظرفیت های فراوانی در ارتقای اقتصاد دانش بنیان دارد تهران - ایرنا - معاون علمی وفناوری رییس جمهوری گفت: ارتش ظرفیت های فراوانی در جهت ارتقا اقتصاد دانش بنیان دارد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد نخبگان آماده همه گونه همکاری با ارتش در این زمینه است.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، «سورنا ستاری» با حضور در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» رییس این سازمان، استفاده از ظرفیت های ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهت ارتقای اقتصاد دانش بنیان را بسیار مهم دانست.
وی ضمن تشکر از رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برای توجه به خانواده های موفق ارتش گفت: معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری توجه به توسعه اقتصاد دانش بنیان را مد نظر دارد.
ستاری افزود: این معاونت معتقد است جهت حفظ افراد نخبه در داخل کشور و بهره برداری از علم و دانش آنها باید اقتصاد دانش بنیان را مد نظر قرار داد.
معاون علمی وفناوری رییس جمهوری ادامه داد: نخبگان کشور نیاز به یک اقتصاد پویا دارند تا با استفاده از فکر و دانش آنها پویاتر شود، از این رو معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری کمک به نخبگان کشور و خانواده های موفق ارتش را وظیفه خود می داند.
ستاری گفت: خانواده های موفق ارتش می توانند روی کمک های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حساب کرده و ایده های خود را ارائه کنند، ما نیز در حد امکان از آنها حمایت خواهیم کرد.
وی از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خواست زمینه تشکیل کار گروه هایی سیستماتیک برای خانواده های موفق ارتش را فراهم آورد تا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با این کارگروه ها در ارتباط بوده و از آنها حمایت کند.
ستاری عمل به تدابیر رهبر معظم انقلاب در توجه و اهمیت دادن به نخبگان جامعه را از اهداف اصلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دانست و گفت: در این زمینه آماده همه گونه همکاری با ارتش جمهوری اسلامی ایران هستیم.

** توجه ارتش به نخبگان
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز با ارائه گزارشی از روند توجه به فرزندان و همسران موفق کارکنان ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه توجه به نخبگان خود بویژه در بخش فرزندان و همسران کارکنان، قدم های خوبی برداشته است.
حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» با اشاره به برگزاری اولین همایش همسران و فرزندان موفق ارتش که 27 مرداد ماه در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری این همایش ها، شناسایی و حمایت از فرزندان و همسران موفق ارتش است زیرا توجه به این امر مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی است به همین خاطر خود را موظف به اجرای تدابیر ایشان می دانیم.
نماینده ولی فقیه در ارتش اظهار داشت: توجه به اهمیت بنیان خانواده، ارتقای منزلت اجتماعی فرزندان و همسران کارکنان و ایجاد نشاط در آنها نیز از مواردی است که توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پی گیری می شود.
آل هاشم به ارائه آماری از شرکت کنندگان در اولین همایش همسران و فرزندان موفق ارتش پرداخت و افزود: در این همایش گر چه نتوانستیم تمام این خانواده ها را شناسایی کنیم، اما نتایج بسیار خوبی از نظر تعداد این خانواده ها و سطح کیفی علمی آنها به دست آوردیم که ما را در جهت حمایت بیش از پیش از آنها ترغیب کرد.
وی همچنین به ایجاد دبیرخانه دائمی نخبگان ارتش در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اشاره کرد و گفت: با ایجاد این دبیرخانه و تمرکز بر برگزاری دومین همایش در سال 1395، سعی خواهیم کرد از تمام ظرفیت های کارکنان و خانواده های موفق ارتش استفاده کنیم.
اجتمام ** 1880 ** 1071


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن