تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819634300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امریکا درتدارک افزایش نیروهایش در افغانستان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امریکا درتدارک افزایش نیروهایش در افغانستان است تهران - ایرنا- به گفته چند منبع آگاه، امریکا برای پرکردن شکاف ایجاد شده درماموریت ناتو توسط کشورهای یاری دهنده، درتدارک افزایش شمار نیروهایی است که درسال 2015 درافغانستان حفظ خواهند شد.


به گزارش خبرگزاری رویترز ازکابل ، یکی ازاین منابع گفت: شمار نهایی این نیروها هنوز مورد توافق قرارنگرفته ولی دست کم چند صد نفر بیشتر از تعداد نیروهایی است که در ابتدا برای نگهداشتن در نظر گرفته شده بود.
منبع مزبور گفت: عدم انجام این کار به منزله از دست رفتن پایگاه ها در این ماموریت است .
طبق تعهد امریکا که ازآن به عنوان یک راه حل موقت تا زمان تحقق نیافتن قول دیگر کشورها برای تامین نیرو یاد شده واشنگتن ممکن است یکهزار سرباز دیگر خود را به افغانستان اعزام کند.
این آمار مورد تایید سه منبع قرار گرفته که گفته اند شمار نهایی هنوز مورد بحث قرارداشته وبستگی به پا پیش گذاشتن دیگر کشورها برای تحقق قول هایشان دارد.
به گفته منابع مزبور که خواستند ناشناس بمانند، نیروهای مضاعف امریکا به یک نیروی قوی 12هزار نفره ناتو خواهند پیوست که برای کار آموزش، مشاوره و کمک به نیروهای افغان دراین کشور خواهند ماند.
این درحالی است که باراک اوباما رئیس جمهوری امریکا در ماه مه اعلام کرده بود که شمار نیروهای این کشور تا پایان سال به 9800 نفر کاهش خواهند یافت و مجددا در سال اینده به نصف تقلیل یافته و تا پایان سال 2016 به سطح معمولی در حد حفاظت از سفارتخانه این کشور در کابل خواهد رسید.
مترجمام 1403 /1859


05/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن