تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820125019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايده شمسه هاي اسلامي در ايستگاه اتوبوسي در استراليا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ آذر ۱۳۹۳ (۱۶:۲۹ب.ظ)
ايده شمسه هاي اسلامي در ايستگاه اتوبوسي در استراليا اين پروژه محصول مذاکره هاي گسترده با سهامداران، نمايندگان اتحاديه ها، اصناف و افراد مربوط به آن مي باشد، با اين تفاسير نمي توان عمومي و مردمي بودن اين سازه را به طور کامل کتمان کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين پروژه محصول مذاکره هاي گسترده با سهامداران، نمايندگان اتحاديه ها ، اصناف و افراد مربوط به آن مي باشد. با اين تفاسير نمي توان عمومي و مردمي بودن اين سازه را به طور کامل کتمان کرد.
ساختمان از داخل بسيار ستبر و تنومند به نظر ميرسد، نحوه ي طراحي زيرکانه ي داخل به کمک شيشه هايي که با الگوي طراحي نماي خارجي بنا، ساخته شده و شکل گرفته اند جلوه ي فوق العاده اي به اتاق ها و البته تمامي فضاي درون داده است.
از آنجايي که ساخت اين بنا با تدابير سهامداران و ديگر اعضاي گروه سازنده پيش رفته اختلالات و مشکلاتي که ناشي از وجود خطوط راه آهن امکان بروز پيدا مي کردند به حداقل خود رسيدند.
مواد و مصالح مصرف شده به گونه اي انتخاب شده اند که در برابر محيط اطراف خود و عوامل خارجي گوناگون مقاوم و مستحکم واقع شوند و همين امر موجب کاهش تعميرات و به طبع وقت و هزينه ي لازم براي نگهداري آن ها شده است.
ديواره ي خارجي از دو لايه بتن پيش ساخته تشکيل شده که طي فرايندي ترکيبي آماده ي مصرف مي شوند و نماي خارجي آن با الگوي هندسي خاص و برجسته کاري هاي جلا داده شده بي شک جذابيت آن را غير قابل انکار مي کند.
از ديگر راهکار هاي شرکت سازنده در جهت بهينه سازي و مديريت مخارج مي توان به کار بردن پانل هايي در اندازه هاي مخصوص که با حمل و نقل و مونتاژ صحيح کار را آسان تر کردند، اشاره کرد.
اما اين ساختمان در برابر آب و هواي ملبورن بسيار بي ثبات است، چرا که به طور مداوم خلق و خوي خود را با هر تغييري عوض مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن