تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819969906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش یکی از پیچیده ترین رویدادهای زندگی کودکان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از تئاتر؛ نمایش یکی از پیچیده ترین رویدادهای زندگی کودکان تهران-ایرنا- نمایش خرس آرکانسا، با خلق تصاویر خلاقانه و جذاب در فضایی شاد و مفرح یکی از پیچیده ترین رویدادهای زندگی کودکان را به نمایش می گذارد و دیدگاهی شفاف و سرزنده از زندگی را تعریف می کند.


به گزارش روز دوشنبه خبرنگار حوزه تئاتر ایرنا، این نمایش به کارگردانی مهدی مقیمی، درباره ارتباط نسل های مختلف و عشق و علاقه دوطرفه میان آنها است و این موضوع کلید ورود به داستان نمایش به شمار می رود.
این نمایش شب گذشته نیز میزبان جمعی از هنرمندان شناخته شده تئاتر همچون حسن دادشکر، عادل بزدوده، مریم کاظمی و جمعی از بازیگران و عروسک گردانان نمایش طاووس حوض نقاشی و اعضای گروه تئاتر مستقل بود که همراه با کودکان، نمایش را همراهی کردند.
خرس آرکانسا که در اولین هفته اجرای خود با استقبال چشمگیر تماشاگران روبرو شد و صبح ها در دو نوبت 9 و 10.30 برای مهد و مدارس و بعداز ظهرها در ساعت 18 برای عموم خانواده ها روی صحنه می رود.
این نمایش نوشته اوراند هریس به کارگردانی مهدی مقیمی اسفندآبادی هر روز غیر از شنبه ها در سه نوبت صبح و بعدازظهر در مرکز تولید تئاتر عروسکی کانون پروزش فکری کودک و نوجوان (پارک لاله) روی صحنه می رود.

** نمایش «صدای آهسته برف» دواجرایی شد
نمایش «صدای آهسته برف» که هم اکنون در تالار استاد سمندریان روی صحنه است از سه شنبه 4 تا پنجشنبه 6 آذرماه دو اجرایی شد.
این نمایش که از 28 مهرماه ساعت 18:30 روی صحنه است، در سه روز پایانی اجرای خود، علاوه بر اجرای ساعت 18:30 اجرای ساعت 20:30 هم خواهد داشت.

** مراسم افتتاح دو نمایش جدید تماشاخانه ایرانشهر
مراسم افتتاح نمایش «خانه.وا.ده» به کارگردانی محمد مساوات و «کالون و قیام کاستلیون» به کارگردانی آرش دادگر روز یکشنبه 9 آذرماه، برگزار خواهد شد.
این مراسم ساعت 30/17 همزمان برای دو نمایش «خانه.وا.ده» و «کالون و قیام کاستلیون» با حضور هنرمندان، خبرنگاران و عکاسان هنری و مطبوعات برگزار خواهدشد.
در خلاصه نمایش«خانه.وا.ده» از قول کارگردان نمایش آمده است: پدر خانواده هدیه بزرگی را که یک هواپیمای تک موتوره است، خریداری می کند، اما پسر بزرگ خانواده هدیه پدر را انکار می کند و ...
نمایش «کالون و قیام کاستلیون» پیش از این در سالن مولوی (1385) و سالن چهارسو
(1386) روی صحنه رفت و با اقبال عمومی هم مواجه شد. این اثر برداشتی آزاد از رمان "وجدان بیدار" اشتفان تسوایک است که توسط حمیدرضا نعیمی نوشته شده است.
فراهنگ*3054*1027


03/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن