تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820434253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخستین سینمای شش بعدی هرمزگان در رودان افتتاح می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نخستین سینمای شش بعدی هرمزگان در رودان افتتاح می شود بندرعباس - ایرنا - سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی رودان گفت: نخستین سینمای شش بعدی استان هرمزگان نیمه دوم آذرماه در این شهرستان افتتاح شد.


"وحید امیری" روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا : این نخستین سینمای شش بعدی در استان هرمزگان است که در مساحتی بیش از 90 متر مربع در پارک دولت راه اندازی شده است.
وی بیان داشت: ایجاد سینمای شش بعدی با هدف توسعه فضاها و زیرساخت های فرهنگی و هنری و بالا بردن سطح کیفی فیلم و سینما، با توجه به نیازهای نسل جوان و نوجوان می باشد.
سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی رودان اظهارکرد: ایجاد چنین فضایی در پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، افزایش شور و نشاط و هیجان و برخورداری از تفریح سالم بسیار موثر است.
وی یادآورشد: این سینما دارای سالن انتظار، بوفه و سالن نمایش با ظرفیت هرسانس45نفر توسط بخش خصوصی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودان در نیمه دوم آذر ماه سال جاری افتتاح می شود.
شهرستان رودان با 118هزارو 547نفرجمعیت در90کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.ک/3
7195/668


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن