تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815021762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدرداني از بانک شهر در دهمين کنفرانس توسعه منابع انساني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۲ق.ظ)
قدرداني از بانک شهر در دهمين کنفرانس توسعه منابع انساني بانک شهر در دهمين کنفرانس توسعه منابع انساني‌، جايزه تعالي منابع انساني در سطح تقدير نامه را دريافت کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، در مراسم اعطاي «جايزه تعالي منابع انساني» که در دهمين کنفرانس توسعه منابع انساني در مرکز همايش‌هاي صدا و سيما برگزار شد‌، اين بانک به عنوان يکي از 33 سازمان توليدي و خدماتي برتر کشور، موفق به دريافت جايزه تعالي منابع انساني در سطح تقدير نامه شد.
بر اين اساس، مدل جايزه تعالي منابع انساني که توسط انجمن مديريت منابع انساني ايران با بهره گيري از مدل‌هاي تعالي سازماني و با در نظر گرفتن ملاحظات بومي و منطقه اي کشور طراحي شده، مبتني بر مجموعه اي از ارزش‌هاي محوري، معيارها و زير معيارهاي حوزه منابع انساني است‌ و به مديران منابع انساني کمک مي کند تا با ارزيابي مستمر فعاليت هاي خود، نقاط قوت و فرصت هاي بهبود را شناسايي و براي اصلاح آن ها برنامه ريزي کنند. اين جايزه همه ساله در سه سطح گواهينامه، تقدير نامه و نشان (تنديس) به سازمان هاي برتر در حوزه منابع انساني اعطا مي شود.
بنا بر اين گزارش‌، بانک شهر نيز در اولين دوره حضور خود در فرايند اخذ اين جايزه، با تکيه بر توانمندي‌هاي کارکنان و به منظور ارزيابي مستمر راهبردها و فرايندهاي منابع انساني و شناسايي نقاط قوت و فرصت هاي بهبود و با انگيزه رسيدن به سازمان يادگيرنده و توسعه يافته‌‌، درششمين دوره جايزه تعالي منابع انساني شرکت کرد و موفق به اخذ اين جايزه شد.
در فرايند ششمين دوره جايزه تعالي منابع انساني 45 سازمان با ارسال مدارک، آمادگي خود را براي شرکت در فرايند جايزه اعلام کردند که پس از بررسي اظهارنامه‌هاي آنان توسط تيم‌هاي ارزيابي جايزه، برگزاري جلسات ارزيابي انفرادي و ترکيب و اجماع و نيز بازديد از محل اين سازمان‌ها در نهايت 33 سازمان موفق شدند به يکي از سطوح جايزه؛ يعني گواهينامه، تقديرنامه و نشان دست يابند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن